مدیر بخش پوستر، عکس و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره، امین مختاری دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با صدور حکمی حامد هاشمی را به عنوان مدیر بخش پوستر، عکس و تیزر این دوره منصوب کرد.

مدیر بخش پوستر، عکس و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد

در متن حکم امین مختاری به هاشمی آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجربه های ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش پوستر، عکس و تیزر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می شوید. امید است در سایه ایزد منان با بکارگیری حداکثر ظرفیت های موجود در راستای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی، در انجام وظایف محوله پیروز باشید.

حامد هاشمی دانشجوی کارشناسی گرافیک دانشگاه تهران است. از جمله فعالیت های وی می توان به همکاری با خانه طراحان انقلاب اسلامی، بانک ملت، گروه گرافیک جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر دانشجویی و جشنواره تئاتر تجربه اشاره نمود. هاشمی همچنین طراح موشن گرافیک های بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی و طراح پوستر و تیزر بیش از بیست اثر نمایشی بوده است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1398 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 146

به "مدیر بخش پوستر، عکس و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر بخش پوستر، عکس و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید