مدل های شیک درختچه مصنوعی جدید مناسب منازل و محیط های اداری

به گزارش تور هند ارزان، در چند سال اخیر استفاده از گیاهان مصنوعی در دکوراسیون محیط مسکونی و اداری افزایش پیدا نموده است. در این بین مدل های درختچه مصنوعی جدید با طراحی بسیار واقع گرایانه، مبحوبیت بیشتری نسبت به سایر مدل های موجود در بازار دارد. درختچه های مصنوعی اگر چه بیشتر مناسب محیط های اداری هستند، اما در منازل مسکونی نیز بسیار عالی جواب می دهند. راه های بسیار زیادی برای تکمیل دکوراسیون خانه سنتی یا مدرن، با گیاهان مصنوعی وجود دارد. هر کدام از این روش ها تاثیر بسزایی در ظاهر چیدمان خانه یا محیط اداری خواهند گذاشت.

مدل های شیک درختچه مصنوعی جدید مناسب منازل و محیط های اداری

خوشبختانه امروزه دیگر گیاهان مصنوعی مثل مدل های قدیمی نیستند، مدل هایی که از فاصله چند ده متری هم مصنوعی بودنشان تعیین بود آن مدل ها را از ذهن تان بیرون بریزید چرا که اصلا ارزش نگاه کردن هم ندارند. نمونه های جدیدی که به بازار معرفی شده اند بقدری شبیه به مدل های طبیعی دیده می شوند که حتی با لمس کردنشان هم سخت می گردد مصنوعی بودنشان را تشخیص داد. در این مطلب با طرح های بسیار طبیعی درختچه مصنوعی جدید و شیک بهمراه مزایا و نحوه استفاده آنها در منزل آشنا خواهید شد. لطفا تا انتها همراه ما باشید.

استفاده از گل مصنوعی برای تزیین خانه + 24 مدل شیک و ارزان

همانطور که می دانید عظیمترین مزیت گیاهان مصنوعی، مراقبت بسیار کم و دوام بالای آنهاست، این گیاه نه نیازی به آب دارند و نه نیازی به کود و نورخورشید، فقط هر از گاهی بهتر است خاکی که روی برگ ها می نشیند را تمیز کنید، با همین یک کار ساده این گیاهان تا سال های سال شکل، رنگ و تازگی خود را همانند روز اول حفظ خواهند کرد. بعلاوه تحقیقات جدید نشان داده که حتی حضور گیاهان مصنوعی برای سلامتی روانی انسان بسیار مفید است. بنابراین اگرچه گیاهان و درختچه های مصنوعی اکسیژنی فراوری نمی نمایند اما بازهم برای سلامتی مفید هستند. مزیت دیگر استفاده از درختچه مصنوعی جدید در دکوارسیون، کاهش نویز و سر و صدا در محیط است، البته این موضوع در محیط های اداری نمود بیشتری پیدا می نماید. بنابراین بهتر است حتما از چنین عناصری حتی اگر به گل و گیاه علاقه ای ندارید، در منزل شخصی یا محیط اداری خود بهره ببرید، شکل های زیر تعدادی از این طرح های زیبا را نشان می دهد.

همانطور که در شکل ها مشاهده می کنید، یکی از بهترین راه برای استفاده از درختچه مصنوعی جدید در دکوراسوین، پر کردن گوشه ها و کنج هایی است که عملا در خانه بلی استفاده رها شده اند، خیلی از وسایل و مبلمان را نمی گردد را در گوشه خانه قرار داد اما درختچه ها برای این کار بهترین هستند. فقط موقع انتخاب حواستان به اندازه درختچه باشد، درختچه ای که انتخاب می کنید باید به اندازه ای باشد که تمام فضای گوشه را بخوبی بپشواند. معمولا بهترین مدل های درختچه برای اینکار شامل درختچه مصنوعی بامبو، درختچه زیتون، درختچه افرا، درختچه کاج و دراکانا می باشد. این مدل ها در عین پر کردن فضای گوشه، رنگ های شاد و تازه ای را وارد دکوراسیون خانه می نمایند.

برکه و چشمه مصنوعی در دکوراسیون داخلی منزل با طراحی زیبا

استفاده دیگری که از درختچه های مصنوعی می گردد، بکار بردن آنها بعنوان پارتیشن یا جدا نماینده فضاهای خانه است. مثلا با قرار دادن دو درختچه عظیم روبروی هم، ورود به قسمت جدیدی از خانه را نشان دهید، این کار را می گردد در قسمت راهرو یا فضای بین نشمین و پذیرایی انجام داد.

راهرو، راه پله و درب ورودی خانه یک مکان عالی دیگر برای قرار دادن درختچه مصنوعی جدید است. راهروی ورودی خانه از آنجایی که اولین مکان حضور مهمانان در خانه است، می تواند در همان ابتدا تصویری مناسب از دکوراسیون خانه در ذهن مهمانان ایجاد کند. یک روش می تواند قرار دادان درختچه های همسان در دو طرف درب ورودی یا قسمت راه پله خانه باشد. این موضوع در شرکت های اداری نیز صادق است، تزیین راهروها با گیاهان مصنوعی، حالتی دعوت نماینده و دلنشین به فضا می دهد که خصوصا روی خلق و خوی مشتری و ارباب رجوع تاثیر بسزایی می گذارد.

راهنمای ایجاد فضای ذن در هر نقطه از خانه شما

برای آنهایی که می خواهند از درختچه های مصنوعی بعنوان نقطه کانونی دکوراسیون استفاده نمایند، مدل هایی مثل درختتچه های نخلی نارگیل و موز بهترین انتخاب هستند. البته این درختچه ها بخاطر اندازه عظیمی که دارند، فضای داخل خانه را کوچکتر نشان می دهند، بنابراین اگر فضای عظیم و خالی در اختیار دارید، درختچه های نخلی به خوبی می توانند این فضاها را پر نمایند.

گیاهان مصنوعی را می گردد علاوه بر اتاق های عمومی خانه، در حمام، آشپزخانه و بالکن و پاسیو نیز استفاده کرد. از درختچه های مصنوعی می توانید بعنوان پوشش بالکن نیز بهره ببرید، با این کار هم فضایی خصوصی خواهید داشت و هم حالتی طبیعی به دکوراسیون بالکن خانه داده اید. قرار دادن درختچه مصنوعی جدید در حمام و آشپزخانه نیز کاملا عملی است مادامی که اندازه ها و همینطور رنگ زمینه را در نظر داشته باشید، می توانید از این دکوری های زیبا مثلا بروی اپن آشپزخانه یا گوشه ورودی حمام بهره ببرید.

منبع: اتاق
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1127

به "مدل های شیک درختچه مصنوعی جدید مناسب منازل و محیط های اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های شیک درختچه مصنوعی جدید مناسب منازل و محیط های اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید