ماجرای پیدا شدن یک کوهنورد پس از 5 روز در دارآباد

به گزارش تور هند ارزان، کوهنوردی که در ارتفاعات دارآباد مفقود شده بود، پس از 5 روز و به صورت معجزه آسا زنده پیدا شد.

ماجرای پیدا شدن یک کوهنورد پس از 5 روز در دارآباد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، روز پنجشنبه هفته گذشته یکی از کوهنوردان تهرانی به صورت انفرادی راهی قله دارآباد می گردد و قصد داشته از روی تیغه ها به قله توچال صعود کند که دچار سقوط می گردد و با توجه به صعب العبور بودن منطقه و شکستگی در ناحیه زانو و لگن نمی تواند حرکت کند.

همان روز خانواده وی موضوع را با هلال احمر مطرح می نمایند و تیم هایی به منطقه اعزام می شوند، اما پس از دو روز جستجو نمی توانند این فرد را پیدا نمایند. طی هماهنگی های اجرا شده رد موبایل وی براساس آخرین تماسی که داشته است، گرفته و مشخص می گردد که در دارآباد حضور دارد.

خاتمه پس از 5 روز و عصر روز گذشته (دوشنبه) یک تیم امداد و نجات مصدوم را که حدود 40 متر پایین تر از تیغه ها سقوط نموده بود پیدا می نماید و با توجه به آسیب دیدگی های وی و شرایط منطقه، هلی کوپتر اعزام و این فرد به بیمارستان میلاد منتقل می گردد.

دکتر حمید مساعدیان، مسئول امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی با اعلام این حادثه به فارس گفت: این فرد تنها شانسی که آورد و زنده ماند این بود که پس از سقوط در کنار چشمه آب کوچکی افتاده و توانسته زنده بماند، چون بیشتر از سه روز نمی توان در این شرایط بدون آب و غذا زنده ماند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1810

به "ماجرای پیدا شدن یک کوهنورد پس از 5 روز در دارآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پیدا شدن یک کوهنورد پس از 5 روز در دارآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید