لغو کنگره جهانی موبایل در بارسلون به خاطر کرونا

به گزارش تور هند ارزان، روزنامه ال پاییس نوشت: انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSMA) چهارشنبه شب پس از برگزاری جلسه فوق العاده تصمیم گرفت کنگره جهانی موبایل را در بارسلون به علت بحران شیوع ویروس کرونا لغو کند.

لغو کنگره جهانی موبایل در بارسلون به خاطر کرونا

به گزارش ایرنا، این تصمیم در حالی پس از یک جلسه شش ساعته و با شرکت 26 نماینده اپراتور های اصلی مخابراتی از سراسر دنیا که این انجمن را تشکیل می دهند گرفته شد که موجی از شرکت های عظیم شرکت نماینده در این کنگره با وجود آنکه دولت مرکزی اسپانیا، دولت ایالتی کاتالونیا و شهرداری بارسلون اظهار کردند که هیچگونه خطر سلامتی برای برگزاری کنگره وجود ندارد، از ترس و نگرانی این ویروس کشنده از حضور در این کنگره که مهمترین نمایشگاه فناوری در دنیا به تعداد می رود، انصراف دادند.

قرار بود این کنگره از 24 تا 27 فوریه سال جاری (پنج تا هشت اسفندماه) و با حضور بیش از 100 هزار شرکت نماینده و 2 هزار و 800 شرکت برگزار گردد.

در میان انصراف دهندگان، شرکت های آمریکایی سیسکو، اینتل، AT&T، اسپرینت، فیسبوک و مکفی و سازندگان موبایل ویوو، سونی، ال جی، TCL o. HMD و شبکه های نوکیا و اریکسون دیده می شدند، اما موردی که انجمن را به لغو وا داشت، اعلام انصراف روز چهارشنبه اپراتور های اروپایی نظیر دویچه تله کوم، اورنج و بی تی بود که وزن بسیاری در انجمن دارند.

عواقب لغو این کنگره، هزینه های میلیونی خواهد داشت؛ زیرا تنها یک هزینه که غیبت شرکت نمایندگان در پی خواهد داشت، بیش از 500 میلیون یورو برآورد شده است؛ افزون بر آنکه اکنون یک دعوای حقوقی بر سر اینکه آیا انجمن مذکور یا شرکت ها باید هزینه این ضرر ها را پرداخت نمایند وجود دارد؛ زیرا بیمه شامل شرایط های احتمالی نظیر بیماری های واگیر نمی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1887

به "لغو کنگره جهانی موبایل در بارسلون به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو کنگره جهانی موبایل در بارسلون به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید