قابلیت نو انجمن به واتساپ اضافه می گردد

به گزارش تور هند ارزان، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی تازه بنام Communities می باشد که طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده به وسیله یک ردیاب ویژگی، تمام انجمن هایی که یک کاربر بخشی از آن است را لیست می نماید. این ویژگی به مدیران گروه ها اجازه می دهد تا گروه های خاصی را به یک انجمن اضافه نمایند.

قابلیت نو انجمن به واتساپ اضافه می گردد

به گزارش خبرنگاران، در تصویر به اشتراک گذاری شده از این ویژگی نماد انجمن دقیقا در جایی قرار گرفته که در حال حاضر میانبر اختصاص داده شده به دوربین در آنجا قرار گرفته است. تعیین نیست که چه تعدادی از افراد از پیوند دوربین در این قسمت برای دسترسی به دوربین در واتس اپ استفاده می نمایند، اما تعیین است که قرارگیری تب Communities در این قسمت می تواند بسیار کارآمد باشد؛ بنابراین واضح است که چرا باید میانبر فعلی را با آن جایگزین کرد. برگه انجمن در واتس اپ به عنوان میانبری برای ویژگی Community Home در حال توسعه در واتس اپ به نظر می رسد.

همانطور که در این اسکرین شات مشاهده می کنید، تب انجمن جایگزین تب دوربین شده است؛ وقتی کاربر تب انجمن را باز می نماید، صفحه اصلی انجمن ممکن است با لیست کردن همه انجمن هایی که شما بخشی از آن ها هستید نشان داده گردد. ادمین ها می توانند گروه های خود را به انجمن ها که مکان های خصوصی حاوی گروه های خاصی هستند، اضافه نمایند. این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است و در آپدیت های بعدی منتشر خواهد شد. در برگه انجمن یک جامعه واقعی را مشاهده خواهید کرد که در آن همه مواردی که ما مشترک آن ها هستیم گروه بندی می شوند. این انجمن ها مجهز به رمزگذاری end-to-end خواهند بود و به مدیران گروه اجازه می دهند تا گروه های خود را بهتر مدیریت نمایند، اما واتس اپ هنوز هیچ اطلاعات مرتبط با این ویژگی را رسما فاش ننموده است.

واتس اپ هنوز آزمایش ویژگی Communities خود مانند Community Home و تب نو Community را در اندروید یا iOS شروع ننموده است؛ انتظار می رود این ویژگی ها ابتدا در نسخه های بتای واتساپ و سپس در نسخه پایدار این اپلیکیشن ارائه شوند. این پیغام رسان اکنون به دارندگان آخرین نسخه بتای اندروید این اپلیکیشن اجازه می دهد تا ضبط صدا را متوقف نموده و مجدد در صورت تمایل آن ضبط را از سر بگیرند. کاربران نسخه بتای اندروید 2.22.6.9 در حال حاضر امکان دسترسی به این ویژگی را خواهند داشت. این اپلیکیشن بعلاوه اخیرا اشکال موجی شکلی را برای پیغام های صوتی خود منتشر نموده است.

منبع: gadgets360

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2151

به "قابلیت نو انجمن به واتساپ اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو انجمن به واتساپ اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید