فوتبال دنیا، پپه رینا: می خواهم مربی شوم و پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را هم رد نمی کنم

به گزارش تور هند ارزان، فوتبال دنیا - دروازه بان کهنه کار تیم فوتبال میلان با اینکه هنوز مدرک مربیگری اش را هم نگرفته، رؤیاهای بزرگی در سر می پروراند. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، پپه رینا: می خواهم مربی شوم و پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را هم رد نمی کنم

به گزارش خبرنگاران ، شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا با پپه رینا، دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال میلان گفت و گویی انجام داده است، دروازه بانی که این روزها زیر سایه همتای جوان ایتالیایی اش جان لوئیجی دوناروما واقع شده است و بعید به نظر می رسد که شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی روسونری داشته باشد.

رینا که بازی در تیم های لیگ های مختلفی، از بارسلونا گرفته تا لیورپول، ناپولی و بایرن مونیخ را تجربه نموده است، در پاسخ به این سؤال که بهترین مقطع دوران بازیگری اش در کدام یک از آن تیم ها رقم خورد، گفت: بهترین بخش از دوران بازیگری من در انگلیس و در لیورپول بود. آنجا من بهترین عملکردم را داشتم.

رینا درباره سرنوشت شوم خولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید که قبل از جام دنیای به خاطر عقد قرارداد با رئال مادرید اخراج شد و 10 هفته پس از آغاز فصل جاری هم از مربیگری کهکشانی ها برکنار شد، گفت: آینده یک سرمربی در گروی نتایجی است که می گیرد و وقتی که تیم نتیجه نگیرد، ساده ترین راه اخراج سرمربی است. تصمیمی که درباره اخراج لوپتگی از تیم ملی توسط فدراسیون اتخاذ شد، تصمیم قابل احترام بود که ما در آن دخالت نمی کنیم. وضعیت هر مربی به نتایجی که می گیرد بستگی دارد.

سنگربان میلان درباره حذف شوکه کننده تیم ملی اسپانیا در جام دنیای 2018 توسط روسیه در مرحله یک هشتم نهایی هم تأکید کرد: برای من اتفاقی که در جام دنیای 2014 برزیل رخ داد (حذف اسپانیا در مرحله گروهی) بدتر از اتفاقی بود که در روسیه رخ افتاد. فوتبال دنیا| دلیل مشاجره کاستا و گریزمان در مصاف با بارسلونا چه بود؟

رینا درباره برنامه هایش برای آینده هم مطرح نمود: هدف من برای آینده کاملاً روشن است و می خواهم سرمربی شوم. من قصد دارم بعد از این سه سال که می خواهم از فوتبالم لذت ببرم، خودم را برای مربیگری آماده کنم.

رینا راجع به بارسلونا و رئال مادرید هم گفت: من همیشه قدردان باشگاه بارسلونا خواهم بود چون این باشگاه بود که شخصیت حرفه ای و انسانی مرا ساخت. اگر پیشنهاد مربیگری در رئال مادرید داشته باشم؟ من به هیچ تیمی نه نمی گویم. امیدوارم که این باشگاه هم به من پیشنهاد مربیگری بدهد اما فعلاً باید آماده این کار شوم. هدف من مربیگری است و به هیچ تیمی نه نخواهم گفت. نه از رفتن به بارسلونا امتناع خواهم کرد نه از رفتن به رئال مادرید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 116

به "فوتبال دنیا، پپه رینا: می خواهم مربی شوم و پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را هم رد نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپه رینا: می خواهم مربی شوم و پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا را هم رد نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید