فروش ناموفق وسایل حفاظت فردی در انگلیس

به گزارش تور هند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- دولت انگلیس برای فروش 98 میلیون پوند وسایل حفاظت فردی از قبیل ماسک، دستکش و روپوش غیر قابل استفاده، نمی تواند خریداری پیدا کند.

فروش ناموفق وسایل حفاظت فردی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، گزارش های منتشر شده در انگلیس نشان می دهد دو میلیون روپوش و 300 هزار عینک پزشکی غیر قابل استفاده، در یک حراجی به کشور های عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) عرضه شد، اما کوشش دولت انگلیس برای فروش آن ها ناکام ماند.

به نوشته روزنامه مترو، سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس اعلام نموده است 1.8 میلیون وسیله حفاظت فردی که ارزش آن ها 98.7 میلیون پوند است، غیر قابل استفاده اند، اما دولت انگلیس می گوید این وسایل، اضافی اند و پیش از فرا رسیدن زمان انقراض مصرف، باید فروخته شوند.

این روزنامه به نقل از گروه طرح قانون خوب (Good Law Project) در انگلیس نوشت ولخرجی های دولت انگلیس و باز کردن راه ویژه برای خرید وسایل حفاظت فردی در برابر ویروس کرونا، اکنون به تلی از زباله مبدل و ناکارایی دولت آشکارتر می گردد.

به نوشته روزنامه مترو، جما ابوت (Gemma Abbott)، مدیر حقوقی گروه طرح قانون خوب گفت وسایل به درد نخور، بر روی هم انباشته می گردد، اما دولت انگلیس هنوز برای خرید این همه وسایل دور ریختنی، عذرخواهی نمی کند.

مترو نوشت عینک ها را دولت انگلیس از شرکت های هنگ کنگی و روپوش ها را از شرکت های چینی خریده بود که در فضای مجازی، برای فروش به صورت حراج، به ارتش های کشور های غربی عرضه شد، اما چون خریداری پیدا نشد دولت انگلیس این حراجی را برچید.

سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس اعلام نموده است این وسایل قابل استفاده در بیمارستان های این کشور نیست، زیرا مثلا روپوش ها، یک لایه اند در حالی که باید دو لایه فراوری می شدند. بعلاوه به دلیل وفور عینک برای استفاده در اتاق های عمل جراحی، زمان انقراض مصرف عینک های خرداری شده فرا می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1953

به "فروش ناموفق وسایل حفاظت فردی در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش ناموفق وسایل حفاظت فردی در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید