فاکتوری که پرسپولیس را خطرناک ترین تیم ایرانی می نماید!

به گزارش تور هند ارزان، این یک واقعیت است که کیفیت سانتر از جناحین در پرسپولیس چه در جریان بازی و چه در ضربات کرنر در حد استاندارد یک تیم مدعی قهرمانی است. با حضور مهدی ترابی و نفراتی، چون امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی و سعید آقایی (البته در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان غایب است) سرخ پوشان با توجه به تنوع تمرینات تاکتیکی خود قادرند در بازی های رسمی نیز این کار را انجام داده و از هر نقطه زمین، با ارسال های دقیق، مهاجمین خود را صاحب موقعیت گلزنی نمایند.

فاکتوری که پرسپولیس را خطرناک ترین تیم ایرانی می نماید!

نمونه این اتفاق را در بازی مقابل الوحده دیدیم که ابتدا کرنر ارسالی را کنعانی زادگان به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ از روی خط دروازه بیرون کشیده شد و در ادامه پرسپولیس با استفاده از توپ های برگشتی و با ضربه قاطع سیدجلال حسینی به گل رسید. گلی که نشان می دهد گل محمدی و مطهری تا چه اندازه روی ضربات ایستگاهی و توپ های برگشتی تاکید دارند.

در بازی دوم مقابل الریان باز هم این اتفاق تکرار شد. سرخ ها در نیمه اول تمام توپ های خود را روی تیر یک ارسال کردند که ثمری نداشت، اما باز هم روی این موضوع پافشاری کردند و جالب این که به نتیجه رسیدند. مهدی ترابی از نقطه کرنر یک سانتر دقیق انجام داد و کامیابی نیا با جایگیری درست و ضربه ای دقیق و البته تمرین شده، گل حساس سرخ پوشان مقابل الریان را به ثمر رساند تا در ادامه سیامک نعمتی و امید عالیشاه با دو ارسال از جناحین مغانلو را در موقعیت گلزنی قرار دهند.

اگر به بازی های لیگ هم برگردیم برای نمونه کافی است آخرین بازی پرسپولیس مقابل نساجی را مرور کنیم که سرخ ها چطور روی ارسال دقیق مهدی ترابی، به نساجی گلزنی نموده و گره بازی را مهدی ترابی روی یک ضربه ایستگاهی به سادگی هرچه تمام تر برای تیمش باز کرد.

به هر ترتیب پرسپولیس به طور تعیین روی ضربات ایستگاهی به شدت زهردار عمل می نماید و از انواع تاکتیک های آغاز مجدد حتی اوت دستی، نهایت بهره را می برد. این موضوع نشان می دهد گل محمدی در تمرینات چقدر روی این تاکتیک تاکید دارد. تاکتیکی که امروز و در فوتبال روز جهان یکی از راه های ثابت شده برای گلزنی به حریفان است.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1720

به "فاکتوری که پرسپولیس را خطرناک ترین تیم ایرانی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکتوری که پرسپولیس را خطرناک ترین تیم ایرانی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید