تفاوت گل محمدی و برانکو در مقابله با ستاره ها! ، آیا مهدی عبدی واقعا بدتر از خرید تازه بود؟

به گزارش تور هند ارزان، تیم پرسپولیس درحالی اولین بازی آسیایی اش را به حریف واگذار کرد که به نظر می رسید سرمربی پرسپولیس پیروز نشده بود روحیه و اعتمادبه نفس کافی را به بازیکنان تیمش تزریق کند.

تفاوت گل محمدی و برانکو در مقابله با ستاره ها! ، آیا مهدی عبدی واقعا بدتر از خرید تازه بود؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، آنچه برای پرسپولیس در بازی با النصر عربستان رخ داد، کلکسیونی از بدشانسی های ریز و درشت بود؛ هم تماشاگر نداشتند، هم بازیکن مهمشان اوایل مسابقه مصدوم شد، هم اخراجی دادند و هم گل تصادفی خوردند. با این همه نمی توان به یحیی گل محمدی هم در این ملاقات نمره قبولی داد. آنچه قطعی است، اینکه سرمربی پرسپولیس پیروز نشد روحیه و اعتمادبه نفس کافی را به بازیکنان تیمش تزریق کند. تیم او آشکارا تحت تأثیر نام و نشان ستاره های حریف قرار گرفته بود و روشن است که سرمربی نتوانست آنها را از این فضا خارج کند.

این در حالی است که شاید اگر مثلا برانکو سرمربی پرسپولیس بود، می توانست شجاعت را به تیمش تزریق کند؛ چنان که قبلا در برابر امثال ژاوی هرناندس چنین نموده بود. از سوی دیگر یحیی بعضی اشتباهات تاکتیکی هم در بازی داشت.

عملکرد بسیار ضعیف شهاب زاهدی در این مسابقه، از اساس خرید او را زیر سؤال برد و به خصوص این پرسش را به فکر آورد که آیا واقعا مهدی عبدی بدتر از این بود؟ تعویض های پرسپولیس هم دیر انجام شدند و چه بسا جا داشت میلاد سرلک پیش از دریافت کارت زرد دوم (که کاملا هم محتمل به نظر می رسید) تعویض گردد. به هر حال، این بازی در زمره نقاط تاریک کارنامه یحیی درج خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2378

به "تفاوت گل محمدی و برانکو در مقابله با ستاره ها! ، آیا مهدی عبدی واقعا بدتر از خرید تازه بود؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "تفاوت گل محمدی و برانکو در مقابله با ستاره ها! ، آیا مهدی عبدی واقعا بدتر از خرید تازه بود؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت گل محمدی و برانکو در مقابله با ستاره ها! ، آیا مهدی عبدی واقعا بدتر از خرید تازه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید