طرز تهیه کوکو کدو سبز؛ همراه با عکس مرحله به مرحله

به گزارش تور هند ارزان، کوکوی کدو، کوکوی بسیار سالم و رژیمی با طعم فرق دارد. این کوکو نیز همانند کوکوی سیب زمینی یا سبزی زیاد شناخته شده نیست و کمتر از آن استفاده می شود، اما قطعا به شما توصیه میکنیم حتما یک بار طعم بسیار متفاوت و خوشمزه این کوکو را یک بار امتحان کنید حتما شما هم از طرفداران پر و پا قرص این کوکوی دلبر خواهید شد.

طرز تهیه کوکو کدو سبز؛ همراه با عکس مرحله به مرحله

بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوپ کدو سبز و ریحان

ما امروز در کنار شما در خبرنگاران بلاگ هستیم تا با آموزش بسیار ساده این غذا، طعم دل پذیر و مجذوب کننده آن را مهمان سفر های شما کنیم.

مواد مورد نیاز جهت تهیه کوکوی کدو:
کدو سبز 4 تا 5 عدد
پیاز1 عدد
نمک، فلفل قرمز، زردچوبه به میزان دل خواه
تخم مرغ4 عدد
آرد سوخاری1 قاشق غذاخوری
روغن به میزان دل خواه

1- در اولین مرحله کدوها را با رنده درشت یا میکسر یا هر نوع رنده دیگیری که در دسترس دارید رنده کنید.

فقط بهتر است که آن ها را زیاد به شکل پوره تبدیل نکنید چون بعد از گذشت چند دقیقه کدوهای شما آب می اندازد و باید آب آن را جدا کنید، که به همین دلیل برای راحت تر بودن و سریع تر طی شدن مراحل پخت، رنده با رنده درشت توصیه میشود.

2- در دومین مرحله میزانی نمک به آن اضافه کنید و 15 دقیقه زمان بدهید تا کدوها آب بیندازد.

3- در سومین مرحله شما باید با کمک فشار دست یا صافی تمام آب اضافه کدوها را بگیرید در این مرحله دقت لازم را داشته باشید که آب اضافی کدوها حتما گرفته شود.

4- در مرحله چهارم به سراغ پیاز بروید. یک عدد پیاز را با رنده ریز رنده کنید و آب اضافی آن را بگیرید و به کدوهای رنده و آب گرفته شده اضافه کنید.

5- مرحله پنجم یکی از خوشمزه ترین مراحل تهیه انواع غذاهاست. حالا ادویه های دل خواه را به ترکیب کدو و پیاز رنده شده اضافه کنید. آرد سوخاری را نیز در آخرین مرحله اضافه کنید.

6- تخم مرغ را اضافه کنید و همه مواد را با هم ترکیب کنید تا مخلوط یک دستی حاصل شود.

7- در آخرین مرحله شما باید روغن را درون تابه مناسبی بریزید تا گرم شود و از کوکوها به شکل و میزان دل خواه به صورت دانه دانه یا یک تکه درون روغن سرخ کنید. این مرحله کاملا به سلیقه و زمان شما بستگی دارد، شما همچنین برای شکیل شدن ظاهر کوکوها میتوانید از قالب های مخصوص کتلت و کوکو کمک بگیرید.

بعد از سرخ شدن کوکو ها، آن ها را روی دستمال جاذب روغن قرار دهید تا روغن اضافه آن ها گرفته شود.

این کار باعث می شود در زمان سرو کوکوهای شما ترد و لذیذ بمانند و سنگین و چرب نشوند.

توجه داشته باشید این کوکو را در زمان سرو تهیه کنید زیرا با توجه به بافت کدو اگر بعد از پخت ساعات طولانی آن را نگهداری کنید کدو مجدد میزانی آب از خود پس میدهد که باعث می شود کوکو شما شل و طعم آبکی به خود بگیرد.

این کوکوی بسیار خوشمزه و لذیذ است امیدواریم که حتماً آن را درست کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. برای مشاهده طرز تهیه غذاهای سنتی دیگر در این وبلاگ با ما همراه باشید.

منبع: اُکالا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1988

به "طرز تهیه کوکو کدو سبز؛ همراه با عکس مرحله به مرحله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کوکو کدو سبز؛ همراه با عکس مرحله به مرحله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید