شرایط ویژه پیش خرید هوآوی Huawei Y9s در ایران

به گزارش تور هند ارزان، گوشی Huawei Y9s یکی از جدیدترین محصولات هوآوی است که به زودی در ایران عرضه می شود و شرایط ویژه ای برای نخستین خریداران این محصول درنظر گرفته شده است.

شرایط ویژه پیش خرید هوآوی Huawei Y9s در ایران

ظرافت، زیبایی، کارایی و استفاده از به روزترین قابلیت های موجود، از ویژگی هایی محسوب می شود که Y9s Huawei را تبدیل به یک گوشی هوشمند ویژه کرده است.

یکی از تغییرات Huawei Y9s نسبت به نسل قبلی، استفاده از سنسورهای جدید در بخش دوربین است. هوآوی از سه دوربین برای پشت و یک دوربین برای سلفی (پاپ آپ) استفاده می کند. دوربین اصلی پشتی، یک سنسور 48 مگاپیسکلی بسیار باکیفیت دارد که با بهره گیری از هوش مصنوعی روی تصاویر، باعث ثبت تصاویری با وضوح بسیار بالا می شود. همچنین بهترین سنسور نور، به همراه الگوریتم هوش مصنوعی، تصاویری شفاف، واضح و بدون نویز را در نور کم و شب به همراه دارد.

این محصول به زودی در بازار ایران قابل دسترس و خریداری خواهد بود. اما کسانی که علاقه دارند پیش از دیگران این گوشی را در دست بگیرند، می توانند از تاریخ 11 تا 16 بهمن ماه 1398 با مراجعه به فروشگاه های منتخب هوآوی در سرتاسر کشور (بیش از 180 فروشگاه) و پرکردن فرم درخواست، بدون پرداخت هیچ وجهی برای پیش خرید 2019 Huawei Y9s اقدام کنند.

فرآیند تحویل گوشی ها از 17 بهمن آغاز خواهد شد و کسانی که پیش خرید را انجام داده اند، با تحویل رسید مربوطه و پرداخت هزینه گوشی در این روز، گوشی هوشمند Y9s 2019 Huawei را همراه هدیه ویژه اش یعنی یک دستگاه هدست بی سیم Huawei FreeLace تحویل خواهند گرفت.

هدست هوآوی FreeLace با قیمتی حدود یک میلیون تومان، محصول جدید هوآوی در ایران است که در حال حاضر صرفا به کسانی که Y9s را پیش خرید کنند تحویل داده می شود.

برای کسانی که خرید آنلاین علاقه بیشتری دارند امکان پیش خرید Y9s 2019 در سایت دیجی کالا از ساعت 10 صبح روز 16 بهمن وجود دارد و کسانی که این خرید را از دیجی کالا انجام دهند نیز هدیه ویژه این طرح را دریافت خواهند کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 847

به "شرایط ویژه پیش خرید هوآوی Huawei Y9s در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ویژه پیش خرید هوآوی Huawei Y9s در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید