سیتی 1- 0 شفیلد؛ تثبیت صدرنشینی با برد خفیف

به گزارش تور هند ارزان، منچسترسیتی در یک بازی تقریباً سخت پیروز شد با یک گل شفیلد یونایتد را شکست دهد.

سیتی 1- 0 شفیلد؛ تثبیت صدرنشینی با برد خفیف

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستر سیتی بعد از کسب چند نتیجه فوق العاده طی هفته های گذشته و رسیدن به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز در هفته بیست و یکم این رقابت ها میزبان تیم قعر جدولی شفیلد یونایتد بود که در خاتمه این بازی با نتیجه 1-0 به سود میزبان تمام شد.

منچستر سیتی کار را طوفانی شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل اول دست یافت. حرکت فوق العاده فران تورس از جناح راست و ارسال پاس او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده گابریل ژسوس همراه بود تا نتیجه 1-0 گردد.

در ادامه و بعد از به ثمر رسیدن گل باز هم منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت اما در حالی که بازی به لحظات خاتمهی خود در نیمه اول نزدیک می شد این تیم شفیلد بود که می توانست کار را به تساوی بکشاند اما تکل فوق العاده روبن دیاز دروازه تیم پپ گواردیولا را نجات داد تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 راهی رختکن شوند.

مطابق انتظار منچسترسیتی نیمه دوم را هم با تسلط کامل روی بازی شروع کرد اما دفاع اتوبوسی شفیلد یونایتد اجازه نداد که تیم پپ گواردیولا موقعیت چندانی روی دروازه این تیم ایجاد کند. با این حال سیتیزن ها چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف به وجود آوردند

در لحظات خاتمهی بازی گابریل ژسوس فاصله را به دو برابر افزایش دهد اما در مصاف با دروازه بان حریف مغلوب گردید. در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا شاگردان پپ گواردیولا به یک پیروزی مالی دیگر دست پیدا نموده باشند و همچنان صدر جدول توسط منچسترسیتی حفظ شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1563

به "سیتی 1- 0 شفیلد؛ تثبیت صدرنشینی با برد خفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی 1- 0 شفیلد؛ تثبیت صدرنشینی با برد خفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید