طراحی سایت: سرنوشت سایت ایران دات آی آر بعد از 10 سال، مدل نو تری برای توسعه دولت الکترونیکی مطرح شد

به گزارش تور هند ارزان، معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران درباره سرنوشت سایت IRAN.IR که قرار بود سایت درگاه واحد خدمات دولت الکترونیکی باشد، گفت: این سایت طبق مدل پنج مرحله ای توسعه دولت الکترونیکی سازمان ملل تعریف شده بود که دیگر از آن مرحله عبور نموده ایم.

طراحی سایت: سرنوشت سایت ایران دات آی آر بعد از 10 سال، مدل نو تری برای توسعه دولت الکترونیکی مطرح شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، ناصر موحد معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری ارائه راهبردهای آینده سازمان فناوری اطلاعات ایران درباره سرنوشت سایت IRAN.IR که قرار بود سایت درگاه واحد خدمات دولت الکترونیکی باشد، گفت: این سایت طبق مدل پنج مرحله ای توسعه دولت الکترونیکی سازمان ملل تعریف شده بود.

وی اضافه نمود: بعد از یک دهه که از راه اندازی این سایت می گذرد؛ از این مرحله عبور نموده ایم؛ همچنان که این فرایند در بسیاری از کشورهای دیگر رخ داده است.

موحد اضافه نمود: اکنون برای تحقق دولت هوشمند مهیا شده ایم که تبادل اطلاعات و ارائه سرویس به وسیله پنجره واحد یکی از ارکان مهم دولت هوشمند است.

وی یادآور شد: پنجره واحد در سه سطح به مردم خدمات ارائه می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2102

به "طراحی سایت: سرنوشت سایت ایران دات آی آر بعد از 10 سال، مدل نو تری برای توسعه دولت الکترونیکی مطرح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سرنوشت سایت ایران دات آی آر بعد از 10 سال، مدل نو تری برای توسعه دولت الکترونیکی مطرح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید