سانحه برای جنگنده اف-15 ارتش آمریکا

به گزارش تور هند ارزان، رسانه های آمریکایی از بروز سانحه برای یک فروند جنگنده اف-15 ارتش آمریکا در فرودگاهی در سنت لوئیس خبر دادند.

سانحه برای جنگنده اف-15 ارتش آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های آمریکایی از بروز سانحه برای یک فروند جنگنده اف-15 ارتش آمریکا در فرودگاهی در سنت لوئیس خبر دادند.

شبکه خبری فاکس نیوز سه شنبه شب به وقت تهران از بروز حادثه برای یک جنگنده اف-15 این کشور خبر داد و نوشت، دو خلبانان این جنگنده به محض فرود بر باند فرردگاه مید امریکا در سنت لوئیس خروج اضطراری انجام دادند. در جریان این سانحه یکی از خلبانان آسیب دیده و به بیمارستان انتقال یافته است.

رسانه های دیگر نیز نوشتند که در جریان این حادثه جنگنده اف-15 با فرود اضطراری بر روی باند فرودگاه نشسته و خلبانان این پرواز لحظاتی بعد پیروز به فورد اضطراری می شوند. به دنبال این حادثه، نیروهای امنیت و نیروهای امداد رسانی بلافاصله در محل فرود این جنگنده حاضر شدند. ارتش آمریکا تا به امروز گزارش دقیقی از علت این حادثه منتشر نساخته است.

این در حالی است که در یک سانحه هوایی دیگر 2 فروند جت آموزشی نیروی دریایی آمریکا بر فراز تگزاس باهم برخورد کردند. این سانحه صبح دوشنبه به وقت محلی رخ داد و آنطور که نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده هیچ شخصی در این سانحه آسیب جدی ندیده است.

این سانحه ساعت 11صبح دوشنبه به وقت محلی بر فراز منطقه ریکارد در تگزاس رخ داد و دو فروند جت مک دانل داگلاس تی-45 گوسهاوک با هم برخورد کردند..

به گفته نیروی دریایی آمریکا، در این سانحه یک هواپیما پیروز به فرود ایمن در پایگاه دریایی کینگز ویل در تگزاس می شود، در حالیکه استاد خلبان و خلبان آموزشی هواپیمای دیگر در 9 مایلی جنوب این پایگاه خروج اضطراری انجام می دهند. گفته شده است که استاد خلبان این هواپیما به بیمارستان انتقال داده شده است.

چندی قبل نیز یک بالگرد بدون سرنشین نیروی دریایی آمریکا به قعر دریا سقوط کرد. در این سانحه یک فروند بالگرد بدون سرنشین نیروی دریایی آمریکا اندکی بعد از برخاستن از عرشه کشتی جنگی چارلستن به دلیل نقص فنی به داخل دریا سقوط کرد. این ناو آمریکایی متعلق به ناوگان سوم نیروی دریایی آمریکا در شرق اقیانوس آرام بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1739

به "سانحه برای جنگنده اف-15 ارتش آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانحه برای جنگنده اف-15 ارتش آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید