دکوراسیون تجاری

به گزارش تور هند ارزان، جهت بازدید و سفارش طراحی و اجرای دکوراسیون تجاری یا دکوراسیون داخلی مغازه خود با شماره های 09125754921 و 021-44274146 و 021-44890732 تماس حاصل فرمایید

دکوراسیون تجاری

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

6 نکته مهم در دکوراسیون مغازه :

از جمله نکاتی که در این نوع طراحی ها حایز اهمیت است چیدمان باید مطابق با بروزترین اصول طراحی انجام شود و در واقع باید دید فضای قرار داده شده در اختیار ما چقد مطابق از استانداردهای روز جهان را مطابق با اصول دکوراسیون داخلی دارد .

طرح های پیروز در دکوراسیون تجاری معمولا طرح هایی هستند که به صورت مدرن و لوکس طراحی شده اند زیرا در دکوراسیون های تجاری باید تمام اصول زیبایی شناسی استفاده کرد تا خروجی کار دارای چهره ای خاص و منحصر بفرد شود .

طراحی دکوراسیون تجاری که ما برایتان انجام خواهیم داد در برگیرنده مصالح و متریالهای مختلف در جهت زیبایی هر چه بیشتر کار است و همواره به این موضوع توجه داشته باشید که دکوراسیون داخلی و یا دکور ویترین میتواند واسطی میان فعالیت داخلی شما و مشتریان خارج از واحد است .

دکوراسیون داخلی تجاری به دو بخش تقسیم میشود . قسمت اول ویترین مغازه است که جهت جذب کردن بینندگان است و قسمت دوم دکوراسیون داخلی مغازه است که موجب میشود مشتریال با فراق خاطر از محصولات دیدن نمایند پس در نتیجه ابتدا طرح ویترین انجام میشود و سپس مطابق با المانها و سبک طراحی ویترین دکوراسیون داخلی طراحی میشود که در این زمینه باید علاوه بر زیبایی آسایش مشتریان را نیز در نظر گرفت .

به وجود آوردن فضایی که قابلیت القا کردن حس راحتی را به مشتریان خود داشته باشد برند سازی را شروع میکند و در ادامه در بر گیرنده طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی ویترین مغازه ، رنگ بندی موجود در فضا ، المانهای به کار رفته در طراحی و ... است .

بازسازی تجاری به این معناست که کلیه امور از نوسازی ، مرمت ، طراحی دکوراسیون داخلی در مکان هایی مانند مغازه ها ، فروشگاهها صورت گیرد . به طور میانگین بیشتر فضاهای تجاری هر 3 سال یکبار اجتیاج به نو شدن و بازسازی دارند .

در اینجا به آنالیز چند نمونه از قدمهایی که در این زمینه باید برداشت میپردازیم:

1-رنگ آمیزی اولین قدم در رسیدم به دکوراسیون تجاری خوب است

رنگ آمیزی دارای اهمیت زیادی است زیرا بیشترین تاثیر را برای دیده شدن دکوراسیون تجاری و جذب مخاطب میگذارد . رنگ انتخاب شده باید انرژی زیادی را برای تشعشع به محیط داشته باشد و اطمینان را به بیننده القا کند .

2-پوشش دیوارها و کف میتواند در قدم دوم از اهمیت فراوانی برخوردار باشد

دیوار ها پر بیننده ترین بخش در دکوراسیون داخلی هستند چون به طور ناخوداگاه در دیدرس ما قرار میگیرند و همچنین کف پوش نیز میتواند از اجزای پر بیننده به شمار رود پس در نتیجه کف پوشها و دیوار پوشها و انتخاب رنگ ، جنس و متریال مناسب برای آنها میتواند قدم بسیار ارزشمندی در دکوراسیون تجاری ما باشد البته باید این نکته را در نظر بگیریم که همانگونه که این کار علاوه بر اینکه میتواند اوج کار محسوب شود در واقع با انتخاب اشتباه میتواند نقطه شکست کار نیز محسوب شود . رنگ و پوشش کف و دیوارها حتی در دکوراسیون اتاق خواب و یا حتی دکوراسیون اداری تاثیر به سزایی دارد .

3-به کار بردن عناصر طبیعی در دکوراسیون تجاری

طبیعت همواره سرشار از انرژی های مثبت و زیبایی شناخته میشود و میتوان از این انرزی ها در رسیدن به به یک طرح پیروز یاری گرفت . با قرار دادن محیطی سبز در طراحی میتوان فضا را زنده کرد و به آن روح بخشید که این کار علاوه بر به وجود آمدن یک منطره بصری زیبا باعث ایجاد امنیت و آرامش در مشری و افزایش راندمان کاری کارکنان میشود .

4-سبک و کم حجم طراحی کردن

از جمله نکات بسیار مهم و حایز اهمیت که باید در طراحی آن را اعمال کنیم این است که طراحی باید سبک و با حجم کم انجام شود زیرا طح های شلوغ که از لحاظ بصری سنگین هستند خیلی سریع نگاه مخاطب را به خود جلب مینمایند در صورتی که هدف اصلی جلب نگاه بیننده ها به سمت محصولات است .

5-تامین نور مناسب برای محیط

نور پردازی مناسب تاثیر فراوانی در چگونگی دیده شدن محصولات دارد و باید به گونه ای باشد که علاوه بر تنوع دادن به محیط به طور مستقیم در معرض دید نباشد همچنین نور پردازی موضعی بر روی محصولات نیز میتواند ایده مناسبی باشد .

6-تهویه مناسب برای فضا

داشتن تهویه مناسب از نکات بسیار مهم در دکوراسیون تجاری میباشد تا مشتری حی خوبی در هنگام مشاهده محصولات داشته باشد.

برای مشاوره و بازدید رایگان بازسازی ساختمان با شماره های 09125754921 -44274146 میتوانید تماس حاصل فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 976

به "دکوراسیون تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید