خبرنگاران 25 کلاس درس مناطق روستایی دیواندره هوشمندسازی شد

به گزارش تور هند ارزان، سنندج - خبرنگاران - 25 کلاس درس روستایی در شهرستان دیواندره با خرید و تجهیز لپ تاپ، ویدیو پروژکتور و پرده نمایش به ارزش 6 میلیارد ریال، هوشمندسازی شد.

خبرنگاران 25 کلاس درس مناطق روستایی دیواندره هوشمندسازی شد

رییس آموزش و پرورش دیواندره روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: توسعه و تجهیز این 25 مدرسه با همت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام و برای این کار 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

ناصح عبدی بر تلاش برای هوشمندسازی تعداد دیگری از مدارس در سال جاری تاکید و اضافه کرد: در دنیای امروز آموزش دانش آموزان بدون وجود امکانات سخت افزاری ممکن نیست و باید همه برای این مهم به ویژه در مناطق روستایی همکاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دارای مسائل فراوانی بوده و به کمک سایر دستگاه ها نیازمند است، اضافه کرد: نمایندگان مجلس در خصوص مواردی همچون تسریع در تخریب مدارس فرسوده، پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان و اجرای طرح رتبه بندی معلمان اقدامات خوبی انجام داده اند.

رییس آموزش و پرورش دیواندره یادآور شد: آموزش و پرورش بدون حمایت نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های اجرایی هیچگاه پیروز نخواهد بود و برای رفع نیازهای این حوزه یک گفتمان مشترک نیاز است.

عبدی با بیان اینکه کمبود تجهیزات هوشمند برای مدارس شهرستان دیواندره از چالش های بزرگ آموزش و پرورش بوده است، گفت: اقدامات خوبی انجام گرفته ولی هنوز مسائلی داریم که با حمایت نمایندگان مجلس و خیرین و دولت تدبیر و امید از این مسائل خواهیم گذشت.

شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 90 کیلومتری شمال سنندج مرکز کردستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1705

به "خبرنگاران 25 کلاس درس مناطق روستایی دیواندره هوشمندسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 25 کلاس درس مناطق روستایی دیواندره هوشمندسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید