خبرنگاران باند سارقان منزل در بروجرد دستگیر شدند

به گزارش تور هند ارزان، بروجرد - خبرنگاران - فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند سارقان منزل با 100 فقره سدقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران باند سارقان منزل در بروجرد دستگیر شدند

سردار حاجی محمد مهدیان نسب شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در بروجرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان نهاده شد.

وی گفت: با تحقیقات انجام شده و کنترل مجرمان سابقه دار تعیین شد،2 نفر از دزدان حرفه ای و سابقه دار ساکن بروجرد پس از آزادی از زندان به صورت باندی با همدستی 4 نفر دیگر در شهرستان های (تهران ، اصفهان ، شوش و بروجرد) اقدام به سرقت منزل می نمایند .

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه و اشراف اطلاعاتی 6 دزد را حین سرقت یک منزل مسکونی در شهر بروجرد شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر کردند .

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه دزدان به جرم خود با همکاری یک مالخر اعتراف نموده اند، اعلام کرد: در بازرسی از مخفیگاه دزدان 700 گرم طلاجات ، یک میلیارد و 800 میلیون ریال وجه نقد و 4 دستگاه سواری زانتیا ، پژو 405 ، سمند و پژو پارس سرقتی کشف شد.

وی در سرانجام با اشاره به اینکه در عملیاتی دیگر مالخر نیز دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 90 میلیارد ریال برآورد کردند .

منبع: ایرنا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1511

به "خبرنگاران باند سارقان منزل در بروجرد دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باند سارقان منزل در بروجرد دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید