خبرنگاران انصاری فرد: رفتار سپاهانی ها کلکسیونی از ضدونقیض گویی است

به گزارش تور هند ارزان، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه کلکسیونی از ضد و نقیض گویی را در رفتار سپاهانی ها شاهد هستیم آن هم در شرایطی که همه چیز تعیین است.

خبرنگاران انصاری فرد: رفتار سپاهانی ها کلکسیونی از ضدونقیض گویی است

پرسپولیس برای برگزاری حساس ترین ملاقات هفته روز گذشته راهی اصفهان شد اما با وجود اینکه این تیم در موعد مقرر در نقش دنیا حضور پیدا کرد، میزبان علیرغم مهلت قانونی برای رساندن خود به استادیوم و برگزاری ملاقات، وارد میدان نشد و در نتیجه با تصمیم داور پرسپولیسی ها زمین بازی را ترک نموده و ملاقات لغو شد.

بدنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم جلوگیری از گسترش آن، مقامات ورزشی در تصمیمی از لغو مسابقات ورزشی برای 10 روز خبر دادند اما ساعاتی بعد نظر خود را تغییر داده و بیان کردند که مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انجام می گردد اما بدون حضور تماشاگر.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد که تیمش آماده برگزاری بازی بود اما پرسپولیس استادیوم را ترک نموده و با توجه به این موضوع نتیجه بازی باید 3 بر صفر به سود سپاهان اعلام گردد.

محمدحسن انصاری فرد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در واکنش به صحبت های مدیرعامل سپاهان گفت: ضد و نقیض گویی تا چه حد؟ من قصد ندارم به صورت مکرر در این باره صحبت کنم اما متاسفانه آنها در صحبت هایشان حرف هایی را مطرح می نمایند که توهین به ما است.

وی اضافه کرد: مدیرعامل سپاهان از طرفی مصاحبه می نماید و می گوید حاضرند دوباره بازی نمایند و از طرفی دوباره می گوید که بازی باید سه بر صفر به سود آنها گردد. متاسفانه کلکسیونی از ضدونقیض گویی را در رفتار سپاهانی ها شاهد هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: در بیانیه آنها از بازیکن ناکارآمد یاد شده است. می خواهم بدانم که آیا تمام بازیکنان خارجی که آنها جذب می نمایند کارآمد هستند؟ پس چرا چند سال است که آنها دستشان از جام کوتاه مانده است؟ من دوست ندارم به این بیانیه ها توجهی کنم.

وی گفت: در حرف های سپاهانی ها مدام شاهد ضد و نقیض گویی هستیم. فرمانده یگان ویژه اصفهان به صراحت بیان کرد که مسئله ای وجود نداشت اما آنها گفتند که به خاطر هجوم طرفداران در رسیدن به استادیوم دچار مشکل شده اند. از طرفی آنها گفتند که ساعت 17 آماده برگزاری بازی هستند اما ما که هیچ یک از آنها را ندیدیم. حتی بیشتر هم منتظر ماندیم اما نیامدند.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: اگر آنها قصد انجام بازی را داشتند چرا حتی فهرست بازیکنان را با ناظر بازی ندادند؟ من راهروی استادیوم را دیدم اما کسی در آنجا نبود اما آنها ادعا می نمایند که در راهرو گرم کردند. آیا در همه مسابقات آنها عادت دارند در راهرو گرم نمایند؟

وی گفت: مسوولان سپاهان شما تیم میزبان بودید و مسوول امنیت بازی با شما بود. آیا در آسیا هم شما جرات چنین کاری را دارید؟ شما با این رفتار به فوتبال ایران آسیب می زنید. شما میزبان بودید اما نتوانستید در زمان مقرر در استادیوم حاضر شوید. به قول یکی از وکیلان حقوقی اگر اکنفدراسیون فوتبال آسیا از ین اقدام شما آگاه گردد، فوتبال ایران تاوان آن را خواهد داد. ناظر داوری هم به صراحت اعلام نموده است که ادعای سپاهان مبنی بر زمان ورود به زمین صحت ندارد.

انصاری فرد تاکید نمود: تمام رسانه ها، مسوولان حقوقی و هر کسی که با فوتبال سر و کار دارد و البته قانون صراحتا می گویند که نتیجه بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام گردد. اما آنها (مقامات سپاهان) چیز دیگری می گویند. این رفتار شما همه را به ستوه آورده است. امیدوارم دیگر در فوتبال شاهد این مسائل نباشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 922

به "خبرنگاران انصاری فرد: رفتار سپاهانی ها کلکسیونی از ضدونقیض گویی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انصاری فرد: رفتار سپاهانی ها کلکسیونی از ضدونقیض گویی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید