خانه تشکل های حمایت از میراث فرهنگی در ایلام تشکیل می گردد

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده گفت: برای حفاظت از میراث فرهنگی و آثار تاریخی بیشمار و ارزشمندی که در استان ایلام وجود دارد، باید مردم نیز وارد کار شوند.

خانه تشکل های حمایت از میراث فرهنگی در ایلام تشکیل می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وی با بیان اینکه در هر کاری که با مشارکت مردم انجام گردد، به طور قطع موفقیت بیشتری به دست می آید، اضافه نمود: در استان ایلام شش انجمن و سازمان مردم نهاد فعال در زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام مطرح کرد: به زودی خانه تشکل ها در قلعه والی یا کاخ فلاحتی شهر ایلام تاسیس می گردد.

وی با تأکید بر برگزاری مستمر جلسات سازمان های مردم نهاد با اداره میراث فرهنگی، توضیح داد: باید جلسات به صورت ماهانه برگزار گردد که بتوان امور را به خوبی پیگیری کرد.

شنبه زاده توضیح داد: برگزاری همایش و سمینار های مرتبط با حفاظت آثار فرهنگی، تاریخی و توسعه و گسترش امور گردشگری و حفاظت از میراث معنوی و محلی استان در دستور کار قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: انجام پروژه های نوروز که به صورت مشترک است نیز باید به زودی در دستور کار قرار گیرد و سازمان های مردم نهاد می توانند در این زمینه یاری شایانی به ما داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام مطرح کرد: آموزش عمومی در سطح مدارس ابتدایی و هدایت نیز توسط افرادی که در سازمان های مردم نهاد حضور دارند انجام می گردد که اقدامی بسیار شایسته است.

وی با بیان اینکه انجمن های مردمی بازوی دولت هستند، توضیح داد: طرح میراث مهربانی نیز به صورت جدی در استان ایلام اجرا می گردد و امیدواریم بتوانیم به خوبی از میراث فرهنگی خود حفاظت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 829

به "خانه تشکل های حمایت از میراث فرهنگی در ایلام تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تشکل های حمایت از میراث فرهنگی در ایلام تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید