حامد حدادی غایب بزرگ تیم ملی در انتخابی جام جهانی؟

به گزارش تور هند ارزان، مصدومیت ستاره تیم ملی بسکتبال ایران باعث گردیده تا حضور او در دیدارهای تیم ملی از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

حامد حدادی غایب بزرگ تیم ملی در انتخابی جام جهانی؟

به گزارش خبرنگاران، حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که با آسیب در بازی های آسیایی جاکارتا به میدان رفت اکنون نیز درگیر مصدومیت کشاله ران خود است و وضعیتش برای حضور در پنجره چهارم رقابت های انتخابی جام جهانی تعیین نیست.

پارگی عضله کشاله ران حدادی طوری است که او تا دو هفته احتیاج به استراحت مطلق دارد و به همین دلیل تعیین نیست او پنجشنبه برابر فیلیپین می تواند وارد میدان گردد یا نه و همچنین محتمل است دیدار با ژاپن را هم در توکیو از دست بدهد.

البته شنیده گردیده پزشکان در کوشش هستند تا شرایط حضور حدادی روی نیمکت تیم ملی را مهیا نمایند تا در صورت احتیاج او دقایقی بتواند به تیم یاری کند اما هنوز چیزی تعیین نیست.

محمد ترابی، رسول مظفری، محمد یوسف وند و امیرحسین آذری به اردوی تیم ملی اضافه گردیده اند اما هنوز ترکیب 12 نفره تیم ملی برای دیدار با فیلیپین در تهران تعیین نیست.

روابط عمومی فدراسیون بسکتبال نیز ضعیف تر از گذشته کارش را ادامه می دهد و با اینکه اردوی تیم ملی آغاز گردیده یک خبر درباره وضعیت ملی پوشان و نفرات حاضر در اردو منتشر نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 51

به "حامد حدادی غایب بزرگ تیم ملی در انتخابی جام جهانی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد حدادی غایب بزرگ تیم ملی در انتخابی جام جهانی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید