جزئیات نشست هیئت اجرایی کمیته از زبان دبیرکل کمیته ملی المپیک

به گزارش تور هند ارزان، دبیرکل کمیته ملی المپیک درخصوص جلسه امروز هیئت اجرایی توضیحاتی ارائه داد.

جزئیات نشست هیئت اجرایی کمیته از زبان دبیرکل کمیته ملی المپیک

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص نشست امروز هیئت اجرایی گفت: امروز یک نشست هم اندیشی و نشست مشترک با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید که در راستای گفتگو پیرامون اشتراکات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار گردید و اعضای هیئت اجرایی به بیان دیدگاه خود در مورد مسائل کلان ورزش کشور و ورزش قهرمانی پرداختند.

وی در ادامه اضافه نمود: دکتر سجادی در این نشست ابراز امیدواری کرد که در پرتو وفاق و همدلی می توان ورزش کشور را به قله موفقیت برسانیم.

بعلاوه دکتر سجادی از آموزشگاه ملی المپیک بازدید کرد و از اعضای هیئت اجرایی خواست به اسم کانون مشورتی با وزیر ورزش تعامل داشته باشند و گفتند از تجارب بزرگان ورزش استفاده خواهیم کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد رقابت های پیش ِروی ورزش کشور گفت: بازی های داخل سالن آسیا اسفند ماه برگزار می گردد و بازی های آسیایی هانگژو را هم در سال آینده پیشِ رو داریم. سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی باید تا اول سپتامبر معرفی می شد. پیمان فخری گزینه اصلی برای سرپرستی است و انتخاب سرپرست در نشست آینده کمیته ملی المپیک که یکشنبه آینده برگزار می گردد، نهایی خواهد شد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1873

به "جزئیات نشست هیئت اجرایی کمیته از زبان دبیرکل کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نشست هیئت اجرایی کمیته از زبان دبیرکل کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید