ثبت نام اینترنتی آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد

به گزارش تور هند ارزان، ثبت نام سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی 1400-1399 تا 10 بهمن ماه 98 ادامه دارد.

ثبت نام اینترنتی آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام اینترنتی سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه علوم پزشکی تهران که از اول دی ماه 98 شروع شده بود و تا سه شنبه اول بهمن ماه 98 ادامه داشت، تا 10 بهمن ماه 98 تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک لازم مطابق اطلاعیه های منتشر شده در این باره می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. هرگونه مغایرت مدارک ارائه شده با دستورالعمل موجب لغو ثبت نام از طرف دانشگاه خواهد شد.

پرداخت الکترونیکی مبلغ 500 هزار ریال (50 هزار تومان) به وسیله سامانه ثبت نام، برگ ثبت نام تکمیل شده (درج شده در اطلاعیه و الصاق یک قطعه عکس 4*3 روی فرم ثبت نام)، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد. (معدل پیش دانشگاهی مد نظر نیست)، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته های مورد پذیرش باشد و کارت خاتمه خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای داوطلبان مرد از جمله مدارک مورد احتیاج است.

همچنین مدرک خاتمه و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی از دیگر مدارک ثبت نام است. داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح هستند.

داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت نمایند. در صورت قبولی، ارائه مدرک زبان در هنگام ثبت نام در دانشگاه لازم است در غیر اینصورت قبولی آن ها لغو خواهد شد.

گفتنی است؛ آزمون سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه علوم پزشکی تهران 15 اسفند ماه 98 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 824

به "ثبت نام اینترنتی آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام اینترنتی آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید