توقف ایتالیا مقابل نیجریه، پیروزی آرژانتین بر بوسنی با گل های آگوئرو

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایتالیا در دیداری محبت آمیز مقابل نماینده آفریقا تن به تساوی داد.

توقف ایتالیا مقابل نیجریه، پیروزی آرژانتین بر بوسنی با گل های آگوئرو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استادیوم کریون کاتیج لندن، استادیوم اختصاصی تیم فوتبال فولام شب گذشته (دوشنبه) محل برگزاری دیدار محبت آمیز تیم های ملی ایتالیا و نیجریه بود. این دیدار که زیبایی های خاص خود را داشت در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

در این دیدار ابتدا ایتالیا در دقیقه 12 توسط جوزپه روسی و روی پاس ماریو بالوتلی به گل رسید ولی پیش از اینکه نیمه نخست به اتمام برسد نیجریه توسط درایت دایک (دقیقه 35) و شولا آمئوبی (دقیقه 39) پیروز شد دروازه سالواتوره سریگو را باز کند و از حریف اروپایی خود پیش بیفتد. شاگردان چزاره پراندلی که نمی خواستند بازنده بازی باشند با آغاز نیمه دوم با فشاری که بر حریف آوردند پیروز شدند در دقیقه 47 توسط امانوئله جاچیرینی کار را به تساوی بکشانند.

در دیداری دیگر بامداد امروز (سه شنبه) تیم فوتبال آرژانتین در استادیوم باش شهر سن لوئیز ایالت میسوری آمریکا به مصاف بوسنی و هرزگوین رفت که این بازی در نهایت با رجحان 2 بر صفر آرژانتین پایان یافت. هر 2 گل آلبی سلسته در این دیدار را سرخیو آگوئرو در دقایق 40 و 66 به ثمر رساند. در این بازی لیونل مسی به دلیل مصدومیت حضور نداشت. اخیرا باشگاه بارسلونا گفت وی به مدت 6 تا 8 هفته از میادین به دور خواهد بود.

در آخرین بازی، مولداوی و لیتوانی با هم دیدار کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت. در این مسابقه ابتدا لیتوانی توسط مینداوگاس کالوناس (دقیقه 40) به گل رسید ولی این آرتور ایونیتا بود که در دقیقه 71 گل تساوی بخش را برای مولداوی به ثمر رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 320

به "توقف ایتالیا مقابل نیجریه، پیروزی آرژانتین بر بوسنی با گل های آگوئرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف ایتالیا مقابل نیجریه، پیروزی آرژانتین بر بوسنی با گل های آگوئرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید