تحویل 250کلاس درس به آموزش و پرورش

به گزارش تور هند ارزان، مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس مدارس استان کرمان از تحویل 250 کلاس درس از پروژه های نیمه تمام فعال شده در مهر 1400 اطلاع داد.

تحویل 250کلاس درس به آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگاران کرمان: مدیرکل نوسازی مدارس استان درملاقات با مدیر کل دیوان محاسبات بر همکاری دو دستگاه نوسازی مدارس و دیوان محاسبات در سال جدید تاکید نمود و گفت: از تذکری که کار را در راستا قانونی جلو می برداستقبال می کنم و اعتقاد دارم هر گونه سخت گیری که باعث بهبود انجام امور محوله و سازمانی گردد، به نفع مجموعه می باشد.

سیدمحمدواعظی نژاد،با اشاره به حذف تعداد 80 کلاس درس خشت و گلی در قالب 30 مدرسه در استان کرمان طی سال گذشته گفت:با مصوبات مجلس و تزریق اعتبارات ملی این مدارس خشت و گلی تخریب و به جای ساختمان فرسوده قدیمی آنها مدرسه جدید مقاوم و ایمن با استاندارد های روز جهان ساخته شد.

وی اضافه کرد: در بخش مدارس فرسوده موجود در سطح استان کرمان نیز در حال حاضر 108 مدرسه سنگی و 170 مدرسه کانکسی داریم که تصمیم بر این است که از فضای آموزشی حذف شوند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه همکاری و هم افزایی دو دستگاه دیوان محاسبات و اداره کل نوسازی در راستای ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر استان می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه ها تاثیر دو چندان داشته باشد، توضیح داد: با هدایت و مشورت کارشناسان دیوان محاسبات کلیه طرح، برنامه ها و ماموریت ها در راستا اصولی و صحیح در جریان است.

مسعود کاشی،مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان نیز در این ملاقات گفت:سیاست های کاری دیوان محاسبات ایجاب می نماید از توان همکاران این اداره کل در حوزه های مختلف استفاده گردد تا سیاستهای نظارتی دیوان محاسبات بر اساس تکالیف قانونی که اصل آن حفظ بیت المال است به بهترین نحو ممکن اجرا گردد.

وی از همکاری اداره کل نوسازی مدارس با دیوان محاسبات در انجام حسابرسی ها و آنالیز اسناد اقتصادی که بیشتر در حوزه عمرانی می باشدتقدیر و تشکر کرد واضافه کرد: در حال حاضر آنالیز ترک فعل مدیران به دیوان محاسبات ابلاغ شده و مدیران باید کوشش نمایند تا پروژه معطل نماند.

وی توضیح داد:درصورتی که اعتبار و تخصیصی تامین شده نبایستی کار بر روی زمین بماند و با توجه به اینکه منابع محدود و ارزش اقتصادی آن کم می گردد تاخیر هزینه کردن منابع، حیف و میل بیت المال است که مدیران بایستی در این موضوع حساس باشند و آن را با جدیت دنبال نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1712

به "تحویل 250کلاس درس به آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 250کلاس درس به آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید