بازگشایی استخر ها در مناطق زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است

به گزارش تور هند ارزان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صدور مجوز برای فعالیت استخر ها در مناطق زرد بر اساس اطلاعیه شماره 17 و رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

بازگشایی استخر ها در مناطق زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است

به گزارش ؛جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان نمود:ستاد مقابله با کرونا در ورزش تیرماه سال جاری با صدور اطلاعیه شماره 17 خود این مجوز را صادر نموده است.

او اضافه کرد:این اطلاعیه پس از برگزاری نشست های تخصصی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه معاونت بهداشت این وزارتخانه، صادر شده است و بر اساس آن بعضی فعالیت های ورزشی از جمله بازگشایی استخر ها در مناطق زرد مجاز است.

عزیزی با اشاره به شرایط این بازگشایی گفت:استخر های سرپوشیده با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و با 50 درصد ظرفیت در مناطق زرد آغاز به فعالیت کنند. انجام ماساژ و استفاده از جکوزی و سونای مرطوب ممنوع است. میزان کلر آزاد به جامانده تا حداکثر میزان قابل تحمل یعنی 3 PPM و PH بین 7/2 تا 7/6 باشد. بدیهی است قبل از آغاز فعالیت باید از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام مربوطه به عمل آید.

معاون توسعه ورزش اداره کل، انتها بار دیگر از جامعه ورزشی استان خواست در انجام فعالیت های ورزشی و بخصوص استخرها، رعایت پروتکل های بهداشتی را بصورت جدی مد نظر داشته باشند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1242

به "بازگشایی استخر ها در مناطق زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازگشایی استخر ها در مناطق زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی استخر ها در مناطق زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید