ایلان ماسک در پی تغییرات در توییتر بلو: کاهش قیمت و امکان پرداخت با دوج کوین

به گزارش تور هند ارزان، ایلنا: ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر تسلا و اسپیس ایکس که در حال حاضر 9.2 درصد از توییتر را در اختیار دارد، پیشنهاداتی برای Twitter Blue، سرویس اشتراک غول رسانه های اجتماعی توییتر ارائه کرد.

ایلان ماسک در پی تغییرات در توییتر بلو: کاهش قیمت و امکان پرداخت با دوج کوین

به گزارش بلومبرگ،ایلان ماسک با بیان اینکه می خواهد در ماه های آینده پیشرفت های قابل توجهی در توییتر ایجاد کند، گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با هیئت مدیره است.

برنامه Twitter Blue که در ژوئن راه اندازی شد که اولین سرویس اشتراک این غول رسانه های اجتماعی برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه برای ویژگی هایی مانند ویژگی Undo Tweets، آیکون های برنامه توییتر سفارشی شده و دسترسی انحصاری به ویژگی های ویژه مانند اضافه کردن نشانک ها هستند، راه اندازی شد.

ماسک گفت که به افرادی که در سیستم اشتراک پریمیوم Twitter Blue که در ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس قرار داده است، باید تیک آبی داده گردد.

ماسک در یک سری توییت پیشنهاد کرد که در این اپلیکیشن تبلیغاتی وجود نداشته باشد و قیمت اشتراک کاهش یابد. او بعلاوه گفت که ویژگی هایی مانند کاهش قیمت، امکان پرداخت با dogecoin و ممنوعیت تبلیغات وجود خواهد داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2264

به "ایلان ماسک در پی تغییرات در توییتر بلو: کاهش قیمت و امکان پرداخت با دوج کوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک در پی تغییرات در توییتر بلو: کاهش قیمت و امکان پرداخت با دوج کوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید