المپیک جوانان 2018، دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی هندبال

به گزارش تور هند ارزان، رئیس کمیته ملی المپیک ایران با حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال دیدار و گفت وگو کرد.

المپیک جوانان 2018، دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی هندبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در ابتدای این دیدار با اشاره به فعالیت های خوب و مثبت علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان خواهان حمایت بیش از پیش فدراسیون دنیای شد و گفت: رحیمی از روسای فدراسیون های موفق و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است که عاشقانه این رشته را دوست دارد و با علاقه فراوان برای موفقیت آن کوشش می نماید. امیدوارم این انگیزه با حمایت خوب شما به رشد و توسعه مناسب هندبال در جای جای ایران منجر گردد.

حسن مصطفی رئیس فدراسیون دنیای هندبال نیز به ظرفیت بالای این رشته در ایران و لژیونرهای مطرح کشورمان اشاره نمود و گفت: هندبال ایران جزو مطرح ترین کشورهاست و استعدادهای فراوانی دارد. حمایت از فدراسیون ایران حمایت از هندبال آسیا و دنیا است چرا که خروجی آن قهرمانان بزرگی هستند که به لیگ و مسابقات داخلی و خارجی اعتبار می بخشند.

وی ادامه داد: از فعالیت های رحیمی بسیار رضایت دارم. او ارتباط نزدیکی با ما و فدراسیون آسیایی دارد. شک نداشته باشید که حمایت های لازم از هندبال ایران انجام شده و باز هم در کنار شما خواهیم بود.

صالحی امیری در خاتمه دیدار ضمن تشکر بابت حسن توجه وی به هندبال ایران از ایشان قول گرفت تا در زمینه معرفی مربیان مطرح، برپایی کلاس های آموزشی و ارسال امکانات ورزشی به ایران همکاری مجدانه ای داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 75

به "المپیک جوانان 2018، دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک جوانان 2018، دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید