استاد دانشگاه تهران، عضو آموزشگاه هنرها و علوم اروپا مدیترانه شد

به گزارش تور هند ارزان، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، به عنوان عضو آموزشگاه هنرها و علوم اروپا مدیترانه(EMAAS) انتخاب شد.

استاد دانشگاه تهران، عضو آموزشگاه هنرها و علوم اروپا مدیترانه شد

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر جواد فیض در نشست اخیر آموزشگاه هنرها و علوم اروپا مدیترانه که برای سال 2019 برگزار گردید، به عنوان عضو منتخب، به عضویت این اتحادیه درآمد.

آموزشگاه هنرها و علوم اروپا-مدیترانه یک آموزشگاه بین المللی است که در سال 2010 توسط دانشمندان برجسته بین المللی تأسیس شده و مقر آن در کشور یونان است. این آموزشگاه، به انجام پروژه های علمی و مفاهیم بنیادی علم، هنر و فناوری در دنیا می پردازد و اعضای آن باید در رشته خود، از سرآمدان علمی دنیا بوده و توسط مراجع و دانشمندان برتر همان رشته مورد تأیید باشند. در این آموزشگاه هم اکنون 87 عضو از میان دانشمندان برجسته بین المللی حضور دارند.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، دکتر جواد فیض، پیش از این افتخارات ارزشمند دیگری را نیز کسب نموده است که از جمله می توان به دریافت نشان درجه یک پژوهش دانشگاه تهران، رتبه نخست جشنواره بین المللی خوارزمی، چهره درخشان انجمن مهندسی برق ایران، جزو یک درصد دانشمندان برتر دنیا بر اساس ISI, JCR) Web of Science) ، دریافت مدال نقره اینیشتن از یونسکو، استاد نمونه کشوری از دانشگاه تهران، پژوهشگر پیشکسوت مهندسی برق از سوی IEEE بخش ایران و استاد برجسته بنیاد نخبگان و مؤلف برتر بین المللی در مهندسی برق اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 301

به "استاد دانشگاه تهران، عضو آموزشگاه هنرها و علوم اروپا مدیترانه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه تهران، عضو آموزشگاه هنرها و علوم اروپا مدیترانه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید