تور ارزان اروپا: ادامه بحران کمبود بنزین و گازوئیل در بریتانیا ، راه کار دولت: جذب راننده کامیون از اروپا

به گزارش تور هند ارزان، تعدادی از سیاستمداران ارشد اروپایی بحران کمبود راننده کامیون و بنزین در بریتانیا را تحقیر نموده اند و آن را پیامد همه پرسی سال 2016 و نتیجه برگزیت می دانند.

تور ارزان اروپا: ادامه بحران کمبود بنزین و گازوئیل در بریتانیا ، راه کار دولت: جذب راننده کامیون از اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بریتانیا می گوید بحران بنزین در این کشور تحت کنترل است اما بسیاری از پمپ بنزین های لندن همچنان تعطیل هستند و رانندگان ساعت ها در پی بنزین می گردند. این بحران از کاهش تعداد رانندگان کامیون و نیروی حمل و نقل بنزین در بریتانیا ناشی می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، صف های طولانی در برابر صندلی های سوخت غیرتعطیل در لندن همچنان وجود دارد.

بعضی در هفته گذشته در پمپ بنزین های لندن با هم درگیر شدند و بسیاری بطری های قدیمی آب را با بنزین پر کردند.

وزرای بریتانیا مرتبا اعلام می نمایند شرایط در حال بهبود است. آنها به سربازان کشور دستور دادند تا سوار تانکرهای مخصوص حمل و نقل بنزین شوند و بنزین را به شهرهای مختلف بریتانیا برسانند.

صف خودروها در برابر یک پمپ بنزین در لندن- بریتانیا/ عکس: رویترز

سیمون کلارک وزیر خزانه داری بریتانیا گفت: بحران کنونی در حال حاضر کاملا کنترل شده است.

خبرنگاران رویترز ساعاتی پیش از 7 پمپ بنزین در لندن و محله های مختلف این شهر بازدید کردند. در این زمان دو پمپ بنزین از 7 ایستگاه بنزین فعال بود. صف طولانی و مارپیچی از خودروها و رانندگان در برابر یکی از پمپ بنزین های باز تشکیل شده بود و کارکنان آن کوشش می کردند صف رانندگان را راهنمایی نمایند.

یک مرد چاقو به دست بر سر راننده ای که ادعا می گردد بی نوبت وارد صف صندلی بنزین لندن در بریتانیا شده، فریاد می زند/ عکس: رویترز

اتحادیه خرده فروشان بنزین که نماینده دو سوم از کل 8380 صندلی پمپ بنزین بریتانیا است روز گذشته اظهار داشت 27 درصد از اعضای این اتحادیه بنزین ندارند. آنها خواهان بهبود شرایط پمپ های بنزین در 24 ساعت آینده شدند. خرده فروشان بنزین بریتانیا یک اتحادیه مستقل در این کشور محسوب می گردد.

تعدادی از سیاستمداران ارشد اروپایی بحران کامیون و بنزین در بریتانیا را تحقیر نموده اند. بعضی از آنها بحران کامیون بریتانیا را از پیامدهای آشکار همه پرسی سال 2016 و تصمیم رای دهندگان برای خروج از اتحادیه اروپا می دانند.

وزیران بریتانیا بارها نفش برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) در بحران رانندگان کامیون را رد نموده اند و محدودیت های کرونایی را مانع ورود بیشتر رانندگان کامیون اسم می نمایند. با این حال ده ها هزار کامیوندار اروپا پس از دوره بحرانی برگزیت، از کار و فعالیت در بریتانیا دست کشیدند.

کلارکوزیر خزانه داری بریتانیا در پاسخ به این پرسش که اگر بریتانیا از بازار مشترک با اتحادیه اروپا خارج نمی شد، شرایط بهتری در این زمینه داشت یا خیر، گفت: من واقعا این موضوع را قبول ندارم.

علامت بنزین نداریم روی شیشه ایستگاه پمپ بنزین در منطقه استافوردشر بریتانیا/ عکس: رویترز

وی گفت: این نگاه درباره برگزیت که کوشش دارد ما را به مکالمات منفی در باره فرصت های آینده پس از برگزیت بکشاند، من را واقعا نگران می نماید.

او اضافه کرد: اگر به آلمان، لهستان و فرانسه نگاه کنید، آنها هم مشکلاتی دارند.

صف خودروهادر برابر پمپ بنزین در مرکز لندن بریتانیا- 7 مهر 1400/ عکس: رویترز

صف رانندگان برای خرید بنزین در صندلی بنزین لندن بریتانیا- 7 مهر 1400/ عکس: رویترز

علامت متاسفانه کار نمی نماید روی پمپ بنزین در منطقه استافوردشر بریتانیا/ عکس: رویترز

صف رانندگان برای تهیه بنزین در مرکز لندن بریتانیا- 7 مهر 1400/ عکس: رویترز

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1907

به "تور ارزان اروپا: ادامه بحران کمبود بنزین و گازوئیل در بریتانیا ، راه کار دولت: جذب راننده کامیون از اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: ادامه بحران کمبود بنزین و گازوئیل در بریتانیا ، راه کار دولت: جذب راننده کامیون از اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید