احتمال تغییر در کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه

به گزارش تور هند ارزان، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: در صددیم تا شهرداری ارومیه را چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ کادر فنی تقویت کنیم.

احتمال تغییر در کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه

علی وقاری مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا شنبه جلسه ای در خصوص نتایج ضعیف این تیم در پنج هفته گذشته با راهنمایی جاوید محسنی نیا، برگزار گردید اظهارکرد: شنبه جلسه ای در این باره نداشتیم در واقع با توجه به حضور احمد ضیائی رئیس فدراسیون والیبال در شهر ارومیه در دفتر هیات والیبال مجمع فوق العاده برگزار گردید، چرا که زمان ریاست فروزان به انتها رسیده بود. در این جلسه گزارشی از طرف هیات برای مجمع و رئیس فدراسیون اعلام شد.

مدیرعامل شهرداری ارومیه درباره اینکه چه تصمیمی برای کادر فنی فعلی این تیم با توجه به صحبت های اخیر شهردار ارومیه خواهند گرفت، اظهارکرد: در کادر فنی به احتمال زیاد تغییراتی ایجاد خواهد شد، اما تصمیم نهایی پس از آنالیز های لازم گرفته می گردد. در صددیم تا تیم را هم از لحاظ بازیکن و هم از لحاظ کادر فنی تقویت کنیم. این احتمال وجود دارد که سرمربی فعلی تغییر کند اما درباره اینکه سرمربی آینده بومی خواهد بود یا خیر تصمیمی نگرفته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 102

به "احتمال تغییر در کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر در کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید