شروع همکاری فنی LG با Magna برای آینده حمل و نقل

به گزارش تور هند ارزان، ال جی و مگنا نسل بعدی راهکارهای رانندگی اتوماتیک و تفریح و اطلاع رسانی را ارائه می نمایند.

شروع همکاری فنی LG با Magna برای آینده حمل و نقل

ال جی الکترونیکس (ال جی) همکاری فنی خود با شرکت مگنا (Magna)، شرکت فناوری موبایلیتی جهانی و یکی از بزرگترین تامین نمایندگان در فضای خودرو، را اعلام نمود. این دو شرکت توافق نامه ای را برای توسعه یک راه حل برای رانندگی اتوماتیک و تفریح و اطلاع رسانی با هدف ارائه تجربیات متفاوت مشتری و ایجاد آمادگی برای آینده موبایلیتی امضا نموده اند.

بر اساس این قرارداد، ال جی و مگنا امکان سنجی فنی یکپارچه سازی قابلیت های تفریح و اطلاع رسانی ال جی با سیستم یاری راننده پیشرفته مگنا (ADAS) و فناوری های رانندگی اتوماتیک را آنالیز خواهند کرد.

شرکت قطعات خودروی ال جی LG Vehicle Component Solutions (VS) به عنوان پیشرو در قابلیت های In-Vehicle Infotainment (IVI) در صنعت خودرو شناخته شده و در انتظار خودروی آینده، فعالانه سبد محصولات و فناوری های آینده خود را آنالیز نموده است.

این مفهوم بر ایجاد راه حلهای اجرایی IVI-ADAS برای برآورده کردن بهتر برنامه های خودروسازان تمرکز خواهد نمود. ال جی و مگنا قصد دارند این مفهوم را در جریان نمایشگاه CES 2023 به خودروسازان جهانی معرفی نمایند.

اون سئوک هیون، رئیس شرکت قطعات خودروی ال جی، گفت:

ما هیجان زده هستیم که با Magna، اکنون در بخش رانندگی اتوماتیک، کار می کنیم تا با ایجاد یک اثبات مفهومی، ارزش را فراتر از دامنه کابین ما توسعه دهیم. ما قصد داریم برای نشان دادن نوآوری های بالقوه ADAS از نزدیک با هم همکاری کنیم زیرا می تواند به خودروسازان یاری کند تا بعضی از سخت ترین چالش هایشان را رفع نمایند.

این همکاری در پی سرمایه گذاری مشترک پیروز ال جی و مگنا در جولای 2021 به نام LG Magna e-Powertrain Co., Ltd برای فراوری موتورهای الکترونیکی، اینورترها و شارژرهای برد و بعلاوه سیستم های درایو الکترونیکی مرتبط برای حمایت از تغییر رو به رشد جهانی به سمت وسیله نقلیه برای خودروسازان خاص است.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2275

به "شروع همکاری فنی LG با Magna برای آینده حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع همکاری فنی LG با Magna برای آینده حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید