8 کار جالب و غیرمعمول که می توانید در سئول انجام دهید، تصاویر

به گزارش تور هند ارزان، کره جنوبی، بیشتر از همه به خاطر جزایر نیمه گرمسیری، ماهی گیری در دهکده های ساحلی و مناطق کوهستانی و سرسبزش معروف است که در فصل بهار، با شکوفه های درخت گیلاس پوشانده می شوند. اما اگر به دنبال انجام دادن کارهای جالب در شهر پیشرفته آن یعنی سئول هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به لیست زیر بیندازید تا با گوناگونی فعالیت های آن بیشتر آشنا شوید.

8 کار جالب و غیرمعمول که می توانید در سئول انجام دهید، تصاویر

1. تور غذاهای کره ای

کره ای ها به غذاها و روش پخت مخصوصشان افتخار می نمایند و حق هم دارند. وقتی برای اولین بار به این کشور سفر می کنید، تعداد بی شمار و تنوع غذاها شما را گیج می نمایند و نمی دانید کدام را انتخاب کنید. اگر می خواهید مستقیم به سراغ غذاهای معروف کره ای بروید و از همه آن ها کمی بچشید، بهترین کار این است که با یک تور غذای کره ای همراه شوید تا شما را با خوشمزه ترین غذاهای این کشور آشنا نمایند.

2. پارک ملی بوکانسان

پارک ملی بوکانسان (Bukhansan National Park)، زیاد از سئول دور نیست؛ پس اگر می خواهید از شلوغی و سر و صدای شهر فرار کنید و به یک جای آرامش بخش بروید، بازدید از یکی از بهترین پارک های ملی کره را نباید فراموش کنید. وقتی به بالای کوه بوکانسان می رسید، سئول زیر پایتان است و می توانید به کل شهر اشراف داشته باشید. اگر جهت ایریانگ را برای قدم زدن انتخاب کنید، بیش از 1300 گونه مختلف از گیاهان، قلعه ها و معابد بی شمار قدیمی را در راهتان خواهید دید که به نوبه خودش، تجربه جدید و جالبی را برایتان رقم خواهد زد.

3. کافه راکون

کافه بلایند اَلی (Blind Alley)، یکی از معروف ترین کافه ها در سئول است. این کافه، دو راکون بازیگوش دارد که دوست دارند با مشتریان ارتباط برقرار نمایند و به همین دلیل، به آن کافه راکون (Raccoon Cafe) نیز می گویند. البته این راکون ها صندلی ویژه خودشان را در کافه دارند که از محل نشستن مشتری ها دورتر است؛ اما مردم اجازه دارند با آن ها بازی نمایند یا حتی بهشان خوراکی بدهند. علاوه بر آن، این کافه نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای دارد و بر خلاف کافه های هم رده خودش، از مشتریان هزینه ای به عنوان ورودی نمی گیرد.

4. نوربنگ یا همان کارائوکی

یکی از تفریحات رایج در کره، آهنگ خواندن در اتاق های آوازخوانی یا همان نورِبنگ (Noraebang) است. شما هم می توانید همراه با دوستان و خانواده تان به یکی از این نوربنگ هایی بروید که به تجهیزات پیشرفته آوازخوانی مجهز هستند و تکی یا دست جمعی آواز بخوانید. علاوه بر آن، می توانید نوشیدنی هم سفارش دهید تا بعد از خوانندگی و جیغ و داد، گلویی تازه کنید. اگر آهنگ های کره ای را بلد نیستید، نگران نباشید؛ چون همه نوربنگ ها، مجموعه وسیعی از آهنگ های معروف انگلیسی را نیز دارند.

5. گرمابه های کره ای

حمام های عمومی در فرهنگ مردم کره، اهمیت بسزایی دارند. ساختار جیمجیل بنگ (Jimjjilbang) یا همان حمام های عمومی در کره با تصویری که در ذهنتان نقش بسته کاملاً فرق دارد. معمولاً بخش خانم ها و آقایان جدا است. یکی از معروف ترین استخرها در سئول، دراگون هیل اسپا است که بازدیدنمایندگان می توانند ابتدا در استخرهای معطر شنا نمایند و سپس از سونا یا استراحت در بخش مشترک آن لذت ببرند. به یاد داشته باشید که بیشتر گرمابه ها در کره، 24 ساعته و در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی هستند. حتی می توانید برای کم کردن هزینه هاتان در سفر، اتاق کوچکی را از آن ها اجاره کنید و شب را نیز همان جا سر کنید.

6. کافه پرنسس

در کافه پرنسس دایری (Princess Diary)، به یک شاهزاده خانم تبدیل شوید! کافه پرنسس، یکی از کافه های معروفی است که برای بازدیدنمایندگانش این فرصت را مهیا می نماید تا مثل پرنسس ها لباس بپوشند و عکس بگیرند. هم گردشگران و هم محلی ها می توانند انواع لباس های سنتی کره ای یا پیراهن های رسمی مخصوص مهمانی را پرُو نمایند. هزینه اجاره لباس ها، از حدود 30 هزار تومان شروع می گردد و گران ترینش تقریباً 100 هزار تومان است. علاوه بر آن، دکور مخصوص عکس دریافت آن را با لوازم سلطنتی کوچکی مثل تاج، کلاه گیس، تل سر گلدار و خیلی وسایل دیگر تزئین نموده اند که زیبایی عکس های خاطره انگیزتان را دو برابر می نماید.

7. هفته مد و فشن

در بهار یا پاییز، در کره یکی از عظیم ترین مراسم هفته مد و فشن در جهان برگزار می گردد. از شروع کار هفته فشن سئول در سال 2011 تا به امروز، برندهای معروف پوشاک جهان از خیلی قبل تر برای مراسم جا رزرو می نمایند. اطلاعات مربوط به شوها را می توانید به صورت آنلاین چک کنید تا بدانید شوی مورد علاقه تان در چه روز و ساعتی برگزار می گردد.

8. موزه تریک آی

هنرهای خیابانی، مجسمه سازی ها و گالری های بی شماری در سئول وجود دارند. در این میان، موزه تریک آی (Trick Eye Museum) یک سر و گردن از همه ی آن ها بالاتر است. این موزه به خطاهای دید اختصاص داده شده و هیچ چیز، به سادگی چیزی که می بینید نیست. تابلوی مونالیزای داوینچی و نقاشی جیغ از ادوارد مونک، جزو معروف ترین تابلوهای نقاشی این موزه هستند. البته ناگفته نماند که در نقاشی ها، تغییراتی اساسی و خنده دار به وجود آمده و با نسخه اصل آن ها تفاوت زیادی دارد. همچنین، بازدیدنمایندگان می توانند از آثار هنری معروف جهان عکس بگیرند و خودشان را نیز در داستان این آثار سه بعدی جای دهند.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1288

به "8 کار جالب و غیرمعمول که می توانید در سئول انجام دهید، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کار جالب و غیرمعمول که می توانید در سئول انجام دهید، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید