6 دستگاه آمبولانس در محل بازیهای لیگ جهانی والیبال مستقر شد

به گزارش تور هند ارزان، جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام آمادگی نسبت به برگزاری این دوره از مسابقات گفت: از این تعداد سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

6 دستگاه آمبولانس در محل بازیهای لیگ جهانی والیبال مستقر شد

وی با اشاره به اینکه 30 نفر کادر مجرب پزشکی در قالب 15 تیم اورژانس در این دوره از مسابقات آماده ارائه خدمات پزشکی هستند ادامه داد: در این دوره از مسابقات اورژانس استان با آمادگی کامل به همراه سایر بخش های درمانی برای برگزاری شایسته مسابقات آماده ارائه خدمات است.

آقازاده از استقرار اورژانس هوایی در استادیوم غدیر ارومیه هم خبر داد و گفت: در کنار اورژانس هوایی با تمامی امکانات و کادر مجرب پزشکی بیمارستان امام خمینی ارومیه نیز برای ارائه خدمات پزشکی در این دوره از مسابقات آماده سازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال تمامی بیمارستان های ارومیه در حال آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس در داخل استادیوم مستقر می شود، گفت: علاوه بر آن، در داخل سالن نیز اورژانسی متشکل از متخصصین طب اورژانس، پزشک عمومی با بهترین و کامل ترین تجهیزات مستقر می شود.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در خیابان حسنی آماده باش خواهد بود تا در صورت نیاز استفاده شود یادآور شد: همچنین آمبولانس دیگری در محل اسکان ورزشکاران هتل آنا مستقر می شود.

هفته سوم والیبال لیگ ملت های جهان 2019 از 24 تا 26 خردادماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 619

به "6 دستگاه آمبولانس در محل بازیهای لیگ جهانی والیبال مستقر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 دستگاه آمبولانس در محل بازیهای لیگ جهانی والیبال مستقر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید