25 فعالیت رایگان در تورنتو: قسمت چهارم، همراهی با فرهنگ

به گزارش تور هند ارزان، تورنتو شهری بسیار جالب و هیجان انگیز برای گردش و تفریح به همراه خانواده است. این هیجان مخصوصا وقتی هوا رو به گرمی می رود، نمود بیشتری پیدا می نماید. در این مقاله از خبرنگاران به 25 مورد از فعالیت هایی می پردازیم که می توان با هزینه بسیار کم یا به طور کاملا رایگان در تورنتو انجام داد و می تواند بسیاری از فعالیت های بیرونی یا داخل فضا با در نظر دریافت شرایط فصلی و آب و هوایی را شامل گردد.

25 فعالیت رایگان در تورنتو: قسمت چهارم، همراهی با فرهنگ

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

گردش در یک کلکسیون بزرگ

با اینکه حتی هر مقدار هزینه برای ورود و بازدید از گالری هنر اونتاریو (Art Gallery of Ontario) می ارزد، اگر تمایل دارید فقط بخشی از آن را ببینید و نمی خواهید تمام روزتان را به این گالری اختصاص دهید، می توانید چهارشنبه ها از ساعت 6:30 تا 8 شب به طور رایگان به این گالری بروید (هرچند که باید به یاد داشته باشید که این ورودی رایگان، مربوط به ورود به بخش های نمایشگاهی ویژه نخواهد بود).

گوش فرادادن

افرادی که علاقمند به هنر هستند، این شانس را خواهند داشت که برنامه های بسیار جالب موسیقی را به شکل رایگان بشنوند و ببینند. مجموعه ای از کنسرت های رایگان در شرکت اوپرای کانادا (Canadian Opera Company) شامل حرکات موزون و موسیقی های باله، فلامنکو، جاز و دیگر موسیقی های بین المللی ارایه می گردد. این اجراها ظهر روزهای سه شنبه و پنج شنبه (از ماه سپتامبر تا ژوئن) در سالن تئاتر ریچارد برادشاو (Richard Bradshaw) در مرکز چهار فصل برگزار می شوند.

قدم زدن با ستارگان

به ناحیه معروف منطقه سرگرمی ها بروید و مشاهیر این کشور را در پیاده روی مشاهیر کانادا (Canadas Walk of Fame) ببینید. این پیاده روها شامل خیابان کینگ غربی بین خیابان های جان و سیمکو (Simcoe) و ولینگتون بوده که تعداد 157 مدل از نمادهای مشاهیر در آنها قابل مشاهده است. اسامی افرادی مانند الکساندر گراهام بل، پاول آنکا (Paul Anka)، کریگ و مارک کیلبرگر (Craig & Marc Kielburger)، ویلیام شاتنر (William Shatner) و ماریو لمیکس (Mario Lemieux) در این مکان قرار گرفته است و این اسامی آنقدر زیاد هستند که به هرحال حداقل با یک یا چند نفر از مشاهیر آشنا هستید.

لحظاتی لذت بخش در فضای عمومی

تورنتو در برابر میدان تامیز لندن، میدانی به نام یانگ دانداس (Yonge-Dundas) دارد که در مرکز شهر قرار داشته و همواره پر ازدحام است. معمولا این میدان میزبان کنسرتهای رایگان (مانند گروههای موسیقی با اجراهای طولانی مدت NXNE در ماه ژوئن) و همچنین رویدادها و نمایش فیلم های شبانه در طول فصل تابستان است. این میدان همچنین محل تیکس (TIX) نیز است که در حقیقت نهادی است برای ارائه بلیط های تخفیف دار تئاتر، پایکوبی، اپرا، ورزش و بسیاری برنامه های تفریحی و سرگرمی دیگر. البته اضافه بر اینها باید این نکته را بیان نمود که در این میدان، اینترنت بی سیم رایگان نیز به همگان ارائه می گردد. منبع: www.where.caمنبع: کجارو
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 387

به "25 فعالیت رایگان در تورنتو: قسمت چهارم، همراهی با فرهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 فعالیت رایگان در تورنتو: قسمت چهارم، همراهی با فرهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید