11 استاد و پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند

به گزارش تور هند ارزان، براساس آخرین گزارش دانشگاه استنفورد 11 استاد و پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

11 استاد و پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، 11 نفر از اساتید و پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی در جمع 2 درصد دانشمندان دنیا برتر دنیا قرار گرفتند.

این فهرست را دانشگاه استنفورد و براساس داده های اسکوپوس منتشر و به روزرسانی می نماید و در آن هزار و 154 دانشمند و پژوهشگر ایرانی حضور دارند.

این فهرست شامل دو گروه اساتید با مقالات پر استناد در بازه علمی بلند مدت و در 22 رشته موضوعی و بازه زمانی در سال 2019 با 176 حوزه تخصصی می گردد.

در فهرست پژوهشگران 2 درصد برتر دنیا در بازه علمی بلند مدت، عزیز حبیبی، حسین شایقی و مهدی شاهدی اصل، اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در گروه های آموزشی شیمی، برق و مکانیک قرار دارند.

همچنین در فهرست دانشمندان پراستناد در سال 2019 نیز عزیز حبیبی، حسین شایقی، مهدی شاهدی اصل، داود سیف زاده، عزیز باباپور، حمید حیدرزاده، عباس صباحی نمین، زهره احمدی و علی قاسمی، اعضای هیات علمی این دانشگاه در گروه های شیمی، مکانیک، فیزیک، برق، فناوری های نوین و یکی از دانش آموختگان این دانشگاه قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1438

به "11 استاد و پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 استاد و پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید