برگزاری نشست نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی

به گزارش تور هند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امروز سه شنبه 9 شهریور 1400 از ساعت 14 تا 15 نشست علمی نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی با حضور چهار نفر از مدیران همراه اول برگزار می گردد.

برگزاری نشست نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی

این پنل با محور یادگیری الکترونیکی در اولین جشنواره تهران دیجیتال با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ارائه آقایان مصطفی حیدرزاده به اسم رئیس پنل و مدیرکل راهبردهای دیجیتال همراه اول، وحید شاه منصوری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، سعید علی عسگری مدیرکل توسعه دانش و آموزش همراه اول و فرشید بهجت محمدی مدیرکل رسانه های نوین صدا و سیما به صورت آنلاین برگزار می گردد.

شایان ذکر است، اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال به مدت 9 روز از دوم شهریور شروع شده و تا یازدهم شهریورماه 1400، به وسیله مرکز فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

در جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال تجربیات و آخرین دستاوردها و اقدامات دانشگاه تهران، حامیان و شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیک تبادل می گردد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این پنل به نشانی https://event.ut.ac.ir/#/meetings/11 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1868

به "برگزاری نشست نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید