گوانگژو با شکست الاهلی حریف بایرن شد، شکست مونتری برابر نماینده میزبان

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: نماینده آسیا با شکست الاهلی مصر حریف شاگردان پپ گواردیولا در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های دنیا شدند.

گوانگژو با شکست الاهلی حریف بایرن شد، شکست مونتری برابر نماینده میزبان

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های دنیا شب گذشته (شنبه) 2 دیدار برگزار گردید که طی آن تیم های گوانگژو اورگراند و راجا کازابلانکا به دور بعد صعود کردند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال گوانگژو اورگراند چین، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر الاهلی مصر، قهرمان آفریقا را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های دنیا راه یابد.

گل های این دیدار را دی اولیویرا کاردوسو الکسون (49) و داریو لئوناردو کونکا (67) به ثمر رساندند. به این ترتیب شاگردان مارچلو لیپی در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های دنیا حریف بایرن مونیخ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

تیم فوتبال راجا کازابلانکا، قهرمان مراکش نیز شب گذشته با نتیجه 2 بر یک از سد مونتری مکزیک، قهرمان لیگ قهرمانان آمریکای شمالی گذشت. این بازی در طول 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به سرانجام رسید و در وقت های اضافه این نماینده مراکش بود که به فزونی دست یافت.

برای راجا کازابلانکا در این بازی شمس الدین الشطیبی (24) و کوکو گیوهی (94) گلزنی کردند. تنها گل مونتری را هم خوزه ماریا باسانتا (53) به ثمر رساند.

به این ترتیب نماینده مراکش در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام باشگا ه های دنیا باید به مصاف اتلتیکو مینیرو، قهرمان جام لیبرتادورس برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 297

به "گوانگژو با شکست الاهلی حریف بایرن شد، شکست مونتری برابر نماینده میزبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوانگژو با شکست الاهلی حریف بایرن شد، شکست مونتری برابر نماینده میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید