کونته: ساسولو با تفکر و هدف خاصی فوتبال بازی می نماید، امتیاز بیش تر یوونتوس و لاتزیو به معنای بهتر بودن آن هاست

به گزارش تور هند ارزان، آنتونیو کونته 3 امتیاز بازی تیمش مقابل ساسولو را بسیار مهم و حیاتی می داند.

کونته: ساسولو با تفکر و هدف خاصی فوتبال بازی می نماید، امتیاز بیش تر یوونتوس و لاتزیو به معنای بهتر بودن آن هاست

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو در هفته پیش روی رقابت های سری A ایتالیا از کوشش بازیکنان خود برای انجام بهترین بازی ممکن اطلاع داد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: ملاقات با ساسولو اهمیت زیادی دارد و باید با عزم و اراده به استقبال این جدال برویم. مسابقه آنها مقابل آتالانتا را بررسی کردیم. نباید نتیجه آن مسابقه را درنظر گرفت زیرا این تیم با وجود شکست فوتبال خوبی را بازی کرد و فقط در گل زدن ناکام بود. باید مقابل ساسولو بسیار مراقب باشیم زیرا این تیم فوتبالی هجومی بازی می نماید. پشت بازی این تیم ایده وجود دارد و روبرتو دی سربی در حال اجرا کار فوق العاده ای است. برای دریافت 3 امتیاز باید بازی خوبی را از خودمان نشان دهیم.

او در ادامه اضافه کرد: بازی ساده ای نخواهیم داشت زیرا پس از بازی با سامپدوریا زمان زیادی برای ریکاوری و آماده سازی نداشته ایم اما نقاط ضعف و قوت ساسولو را می شناسیم. وقتی مالکیت را در اختیار نداریم باید عملکرد خوبی داشته باشیم و در زمانبندی به منظور پرس کردن خوب عمل کنیم. آنها همچنین مهاجمانی سریع دارند که می توانند در ضد حملات کار را سخت نمایند.

کونته توضیح داد: به این تقویم فشرده باید گرمای هوا را هم اضافه کرد بنابراین مجبور خواهیم بود از سیستم چرخشی استفاده کنیم. به بازیکنانی که احتیاج به استراحت خواهند داشت، باید استراحت داد. علاوه بر بروزوویچ و سنسی که در دسترس نیستند، وسینو را هم در اختیار نداریم زیرا مسئله ای در زانوی خود دارد که در طول فصل او را عذاب داده است. امیدوارم او به زودی قادر به بازی کردن گردد. در میانه زمین گزینه های کمی را در دسترس داریم بنابراین باید همه چیز را در نظر بگیریم. من به بازیکنان تیمم ایمان دارم و امیدوارم با کمترین موانع در ادامه فصل روبرو شویم.

سرمربی اینتر اضافه کرد: یووه و لاتزیو امتیازات بیشتری نسبت به ما دارند و این یعنی تا به امروز بهتر از اینتر کار نموده اند. همچنین بیشتر بودن امتیازات آنها به این معنا است که فرصت اشتباه نداریم و هر بازی برای تیم مشخص نماینده خواهد بود. می خواهیم تا سرانجام به تعقیب این 2 تیم ادامه دهیم و برای رقبل دردسر ایجاد کنیم. منتظر سرانجام فصل هستیم تا ببینیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. سخت در حال کار هستیم و خوش شانس هستم که شانس کار با این بازیکنان را دارم. ما در حال بنا کردن پایه های مهمی برای حال و آینده اینتر هستیم.

کونته در سرانجام اضافه کرد: وقتی در حال بازی کردن هستیم من در کنار زمین پر جنب و جوش هستم و بازیکنانم به صحبت های من عادت دارند. این درست است که بدون حضور تماشاگران راحت تر می توانم نکات را به بازیکنان گوشزد کنم اما بدون حضور آنها تشویقی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1169

به "کونته: ساسولو با تفکر و هدف خاصی فوتبال بازی می نماید، امتیاز بیش تر یوونتوس و لاتزیو به معنای بهتر بودن آن هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ساسولو با تفکر و هدف خاصی فوتبال بازی می نماید، امتیاز بیش تر یوونتوس و لاتزیو به معنای بهتر بودن آن هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید