ماروتا: یوفا به فوتبال ایتالیا یاری کند، کالچو تاوان تفاوت در میزان پرداخت مالیات ها را می دهد

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: مدیرورزشی باشگاه یوونتوس از اتحادیه فوتبال اروپا خواست برای کم کردن فاصله رو به رشد کالچو با دیگر لیگ های مطرح فوتبال اروپا وارد عمل گردد.

ماروتا: یوفا به فوتبال ایتالیا یاری کند، کالچو تاوان تفاوت در میزان پرداخت مالیات ها را می دهد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزار خبرنگاران، جوزپه ماروتا با تاکید بر لزوم مداخله یوفا برای کم کردن فاصله اقتصادی میان لیگ فوتبال ایتالیا و دیگر لیگ های معتبر فوتبال اروپا، بیان کرد که تفاوت در سطح پرداخت اقتصادیات در نقاط مختلف اروپا، یکی از دلایلی است که تیم های سری A را از عقد قرارداد های با رقم های نجومی و حقوق های هنگفت ناتوان نموده و به همین دلیل یوفا باید برای تغییر این شرایط دست به کار گردد.

ماروتا در جمع خبرنگاران گفت: ایتالیا دارد تاوان تفاوت در میزان اقتصادیات هایی را می دهد که لیگ های اروپایی با یکدیگر دارند. این مشکل باید برطرف گردد، چرا که در غیر این صورت باعث ایجاد اختلاف می گردد و به همین دلیل من به مداخله یوفا برای حل این مسئله امیدوارم.

ماروتا در ادامه به لزوم شروع یک فرآیند از سوی تیم های ایتالیایی برای تغییر تدریجی در وضعیت کالچو و افزایش سطح امکانات و امتیازات فوتبال ایتالیا تاکید نمود و گفت: به عقیده من فوتبال ایتالیا به یکسری اصلاحات احتیاج دارد که اولین آن باید در ورزشگاه ها و امکانات آنها صورت بگیرد. اکثر ورزشگاه های تیم های ایتالیایی در حال حاضر قدیمی هستند.

وی در پایان مطرح کرد: ما به تصویب قوانین جدید برای ورزشگاه های مان احتیاج داریم، چون یکی از دلایلی که ما را از دیگر کشورها عقب انداخته، تفاوت در درآمدزایی است که به وسیله فروش بلیت ورزشگاه ها کسب می کنیم.

افت چشمگیر سطح فوتبال ایتالیا طی چند فصل گذشته، نه تنها باعث کوچ ستاره های سری A به دیگر لیگ های معتبر فوتبال اروپا شد بلکه از سهمیه این کشور در رقابت های لیگ قهرمانان کاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 365

به "ماروتا: یوفا به فوتبال ایتالیا یاری کند، کالچو تاوان تفاوت در میزان پرداخت مالیات ها را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماروتا: یوفا به فوتبال ایتالیا یاری کند، کالچو تاوان تفاوت در میزان پرداخت مالیات ها را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید