کنسرت علیرضا قربانی تمدید می گردد، از بازار سیاه بلیت نخرید

به گزارش تور هند ارزان، طبق اعلام روابط عمومی کنسرت علیرضا قربانی در تهران، بلیت فروشی سانس های تازه این کنسرت به زودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

کنسرت علیرضا قربانی تمدید می گردد، از بازار سیاه بلیت نخرید

به گزارش روابط عمومی پروژه، در پی استقبال مخاطبان از کنسرت علیرضا قربانی در تهران و به سرانجام رسیدن بلیت های هشت روز ابتدایی در ساعات اولیه باز شدن سایت بلیت فروشی، روابط عمومی کنسرت طی این اطلاعیه تاکید می نماید که مردم از بلیت های بازار سیاه استفاده ننمایند، زیرا اصالت این بلیت ها قابل پی گیری نیست.

بعلاوه به زودی بلیت فروشی سانس های تازه باز می گردد و علاقه مندان می توانند بلیت مورد نظر خود را از سامانه ایران تیک به خریداری نمایند. تمام کوشش تیم برگزارنماینده این است که حداکثر ظرفیت موجود در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

این کنسرت ها از سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 21 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد شروع می گردد و تا کنون بلیت های هشت روز ابتدایی آن به سرانجام رسیده است.

تور کنسرت های علیرضا قربانی از 16 اردیبهشت ماه شروع شده بود و در شهرهای گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان و جزیره کیش اجرا شد که به علت استقبال مخاطبان در شهرهای مختلف نیز چندین سانس تمدید شد.

در این کنسرت ها قطعات با من بخوان و روزگار غریب که از قطعات محبوب مخاطبان است به احترام آنها اجرا خواهد شد.

مجموعه این کنسرت ها به وسیله موسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و آهنگ اشتیاق در سراسر ایران به اجرا در خواهد آمد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2342

به "کنسرت علیرضا قربانی تمدید می گردد، از بازار سیاه بلیت نخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسرت علیرضا قربانی تمدید می گردد، از بازار سیاه بلیت نخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید