کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه و منتشر شد

به گزارش تور هند ارزان، کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری؛ با تاکید بر مقصد با مجوز و به نمایندگی از سازمان جهانی گردشگری ترجمه و منتشر شد. این کتاب سال جاری برای اولین بار با قیمت 37 هزار تومان به وسیله انتشارات مهکامه وارد بازار شد.

کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه و منتشر شد

کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری به وسیله جعفر باپیری، مهرداد خطیبی و مهدی صفدرزاده ترجمه شده است.

این کتاب فصل مشترک رشته های گردشگری، بازاریابی، اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات است از این رو درک مطالب آن برای افراد غیرمتخصص قدری سخت و نیازمند مطالعه منابع جانبی است.

این کتاب دارای 22 فصل است که ارتباطی منطقی و منسجم با یکدیگر دارند و خواننده در گذر از فصل های مختلف کتاب این ارتباط و انسجام را حس می نماید. کتاب برای مقاصد گردشگری نگاشته شده است با این حال بیشتر رهنمودهای آن قابل استفاده برای سایر بخش ها و کسب و کارهای گردشگری نیز هست.

باپیری درباره ترجمه کتاب نوشته است:

ترجمه این کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری است با این حال با مطالعه کتاب به این نتیجه رسیدیم که بیشتر فصل ها و بخش های کتابب برای سایر سازمان ها و شرکت ها نیز مفید است. از این رو برای جلب افرادی که ممکن است در نگاه اول و با خواندن عنوان کتاب آن را مرتبط با خود ندانند، عنوان متن ترجمه را اندکی تغییر دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: کجارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2034

به "کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه و منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه و منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید