کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه و منتشر شد
به گزارش تور هند ارزان، کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری؛ با تاکید بر مقصد با مجوز و به نمایندگی از سازمان جهانی گردشگری ترجمه و منتشر شد. این کتاب سال جاری برای اولین بار با قیمت 37 هزار تومان به وسیله انتشارات مهکامه وارد بازار شد.
![کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه و منتشر شد](https://indiaro.ir/upload/2022/02/06/844274bb0-3f2cb29d4313-e091d143081e7.jpg)
کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری به وسیله جعفر باپیری، مهرداد خطیبی و مهدی صفدرزاده ترجمه شده است.
این کتاب فصل مشترک رشته های گردشگری، بازاریابی، اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات است از این رو درک مطالب آن برای افراد غیرمتخصص قدری سخت و نیازمند مطالعه منابع جانبی است.
این کتاب دارای 22 فصل است که ارتباطی منطقی و منسجم با یکدیگر دارند و خواننده در گذر از فصل های مختلف کتاب این ارتباط و انسجام را حس می نماید. کتاب برای مقاصد گردشگری نگاشته شده است با این حال بیشتر رهنمودهای آن قابل استفاده برای سایر بخش ها و کسب و کارهای گردشگری نیز هست.
باپیری درباره ترجمه کتاب نوشته است:
ترجمه این کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری است با این حال با مطالعه کتاب به این نتیجه رسیدیم که بیشتر فصل ها و بخش های کتابب برای سایر سازمان ها و شرکت ها نیز مفید است. از این رو برای جلب افرادی که ممکن است در نگاه اول و با خواندن عنوان کتاب آن را مرتبط با خود ندانند، عنوان متن ترجمه را اندکی تغییر دادیم.
منبع: خبرگزاری مهر
منبع: کجارو