کاشت 110 اصله نهال و غبارروبی 46 مسجد در منطقه 13

به گزارش تور هند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران-به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد و در سومین روز از جشنواره شهید باکری، 110 اصله نهال به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش منطقه 13 کاشته و غبارروبی مساجد نواحی چهارگانه انجام شد.

کاشت 110 اصله نهال و غبارروبی 46 مسجد در منطقه 13

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت : همزمان با شروع جشنواره شهید باکری و به مناسبت هفته منابع طبیعی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13، برنامه های متنوعی را در محدوده نواحی چهارگانه اجرا کرد که همزمان با سومین روز این جشنواره، کاشت نهال به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش انجام شد.

او اضافه نمود : در این مراسم با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی، جمعی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با کاشت 110 اصله کاج، کامکو آت، انار گل و زبان گنجشگ به یاد شهدای مقاومت در بوستان ورزش و مقابل مقبره الشهدا، یاد رشادت های شهدا را گرامی داشتند.

شهردار منطقه 13 گفت : در جشنواره شهید باکری، از ظرفیت مشارکت شهروندان بهره برده ایم و در این حرکت فرهنگی همگی سهیم هستیم.

او غبارروبی مساجد را از دیگر برنامه های این روز خاطرنشان کرد و گفت : به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ضمن غبارروبی مساجد منتخب در نواحی چهارگانه، ترمیم فضای سبز محوطه مساجد و کاشت نهال در محورهای منتهی به این اماکن مذهبی انجام شد.

شهردار منطقه 13 افزود : همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز، برنامه های مختلفی در حال برگزاری است که غبارروبی مساجد از جمله آنها است و تا انتها سال این سنت ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی و عبادت انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2178

به "کاشت 110 اصله نهال و غبارروبی 46 مسجد در منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 110 اصله نهال و غبارروبی 46 مسجد در منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید