چگونگی سوزاندن سریع چربی ران

به گزارش تور هند ارزان، چربی ران مشکل عموم زنان سراسر دنیا به شمار میرود. این مقاله چند راه مؤثر سوزاندن چربی ران را شرح داده و بعلاوه چند نکته مفید را معرفی می کند. به خواندن ادامه دهید.

چگونگی سوزاندن سریع چربی ران

مترجم: رزیتا ملکی زاده

منبع:راسخون

چربی ران مشکل عموم زنان سراسر جهان به شمار میرود. این مقاله چند راه مؤثر سوزاندن چربی ران را شرح داده و بعلاوه چند نکته مفید را معرفی می نماید. به خواندن ادامه دهید.

آیا از مبارزه با ران های بزرگ عاصی شده اید؟ آیا نمی توانید شلوارهای مورد علاقه خود را به علت چربی فراگرفته اطراف ران ها بپوشید؟ خوب بایستی گفت که شما تنها کسی نیستید که با این مشکل دست به گریبان است. این مسئله ای است که زنان سرتاسر جهان با آن روبرو اند. هنگامی که از چگونگی سوزاندن چربی ران اطلاع یابید، خواهید دید که کار سختی نخواهد بود. راضی خواهید شد که بدانید خلاص شدن از چربی ران بسیار آسان تر از دیگر قسمتهای بدن است. رویکرد خاصی وجود دارد که ضروری است برای این منظور برگزینید.

سوزاندن چربی ران

بایستی متوجه باشید که چربی اطراف ران بعلاوه می تواند به علت وراثت باشد. چنانچه مادر و یا مادر بزرگ شما نیز ران های چاقی دارند، در این صورت شاید بدانید که مشکل کار کجا است. بعلاوه خانم ها به دلایل بیولوژیکی استعداد تجمع چربی در اطراف رانهای خود را دارند. چربی اطراف ران به محافظت از اندام های تناسلی بدن یاری می نماید. با این حال، بایستی از شر ران های چاق خلاص شوید. در این بخش چگونگی آن را شرح می دهیم.

وعده های غذایی خود را تقسیم کنید: هنگامی که قصد دارید از چربی هر قسمت از بدن خلاص شوید، اولین اقدام خوردن روزانه 5 تا 6 وعده غذایی کوچکتر یا کم حجم تر بجای مصرف 3 وعده غذایی بزرگتر است. وعده های غذایی کوچک اما پی در پی به حفظ اندازه بالاتر سوخت و ساز در تمام زمانها یاری خواهد کرد که این به نوبه خود به فرایند سوزاندن چربی یاری خواهد کرد.

رژیم غذایی سالم: اگر فکر می کنید که می توانید بدون پیروی از یک رژیم غذایی سالم چربی های موجود در بدن خود را از دست دهید، در این صورت در اشتباه می باشید. بسیار اهمیت دارد که از یک رژیم غذایی سالم بدون قائل شدن جایی برای مواد غذایی ناسالم و هله هوله پیروی نمایید. رژیم غذایی شما بایستی سرشار از کربوهیدراتهای پیچیده، پروتئین بدون چربی، فیبر و چربی خوب یا مفید باشد. چنانچه رژیم غذایی شما سرشار از کره، پنیر و غیره است، بایستی اقدامات لازم را جهت حذف آنها از رژیم غذایی خود انجام دهید. برترین کار این است که بر خلاف مصرف غذا در بیرون از خانه و یا وعده های غذایی آماده مصرف و یا بیرون بر از وعده های غذایی تازه و خانگی مصرف نمایید. وعده های غذایی آماده مصرف سرشار از چربی و سدیم بوده که ضرر آنها بیش از نفع شان است و در نتیجه بهتر است که از رژیم غذایی شما حذف شوند.

تحرک داشته باشید: هنگامی که کار می کنیم، تمایل داشته تا انتها کار خود ساعتها در همان محل بنشینیم. با این حال، هنگامی که قصد سوزاندن چربی ران خود را دارید، مهمترین تغییری که بایستی انجام دهید تحرک خواهد بود. پس از هر 1 ساعت از جایگاه خود برخواسته و به مدت 10 تا 12 دقیقه به اطراف قدم بزنید. این کار نه تنها استراحت حین کار تلقی می گردد، بلکه یاری نموده رانهای شما چربی بسوزانند. چنانچه ساختمان محل کارتان دارای پله است، می توانید چند مرتبه از آن بالا و پایین بروید، این کار ورزش بسیار خوبی برای ران ها به شمار میرود. در عین واحد، هر زمان که در خانه هستید، به جای آنکه از دیگران بخواهید چیزهایی را برایتان بیاورند، خود رفته و چیزهایی که لازم دارید را بیاورید. در کل، پیاده روی، و داشتن تحرک تا آنجا که امکان دارد، ران های شما را به کار بسته و به از دست دادن چربی یاری می نماید.

پایکوبی: اگر دوست دارید بدانید که چگونه چربی داخل ران را بسوزانید، در این صورت پایکوبییدن یک ضرورت برای شما خواهد بود. پایکوبییدن برای یک دوره زمانی تعیین به تدریج نتایج سریعتری را نصیب شما خواهد ساخت. نیازی نیست که برای این کار پایکوبی را یاد بگیرید و یا به صورت حرفه ای بپایکوبیید. می توانید زمانی را که مشغول آشپزی، باغبانی و یا کارهای خانه می باشید در جای خود حرکات موزون نموده و یا به اطراف جست و خیز کنید. ممکن است مضحک به نظر رسد، اما به این کار یاری می نماید. لزومی ندارد که قدمهای درست و مناسب بردارید؛ همین که به اطراف حرکت نموده و بدین طریق بر روی پاها و رانهایتان کار کنید، به آب کردن چربی های رانهایتان یاری خواهد کرد.

ورزش نموده تا چربی رانهایتان سوزانده گردد: اگر می خواهید به رانهایی باریک و لاغرتر دست یابید، نمی توانید آن را بدون انجام ورزش میسر سازید. این ورزش ران و یا پا است که به سوزاندن چربی یاری خواهد کرد. برترین ورزش انجام تمرینات قلبی عروقی است. چند تمرین قلبی عروقی را به مدت 30 دقیقه در برنامه روزانه خود قرار دهید. می توانید یا پیاده به محل کار خود بروید و یا در پارک نزدیک خانه تان پیاده روی سریع انجام دهید و یا در باشگاه ورزشی نام نویسی کنید. می توانید تا محل کار خود با دوچرخه رفته که برای عضلات ران بسیار مؤثر می باشد. در عین حال، نمی توانید تمریناتی مانند لانژ، اسکات و لیفت پاها را که به سرعت چربی رانها را می سوزانند فراموش کنید. انجام این تمرینات بدنسازی به طور مرتب راه درازی را در باریک کردن رانهای شما طی خواهد کرد.

به یاد داشته باشید، در کوشش های خود ثابت قدم باشید. به خاطر داشته باشید که صبر یک فضیلت است. در صورتی که نتایج فوری از کارتان نگرفتید، دلسرد نشوید. برای کسب کوچکترین نتایج، به خود امید داده و تصمیم بگیرید که کوشش بیشتری انجام دهید. این تصمیم شما است که شما را به هدفتان نزدیکتر می سازد.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفاً جنبه آموزشی داشته و نبایستی به منظور جایگزین توصیه های پزشک متخصص در نظر گرفته گردد

منبع: راسخون
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1942

به "چگونگی سوزاندن سریع چربی ران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی سوزاندن سریع چربی ران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید