پیشنهاد ایران دلسی برای سفر ارزان قیمت به خارج از کشور!

به گزارش تور هند ارزان، انتخاب وسیله شخصی برای سفر پیشنهاد نمی گردد چرا که در عین خسته کننده شدن طول سفر و استهلاک خودرو، به هنگام خروج از کشور ،مجبور به پرداخت عوارض خواهید شد .

پیشنهاد ایران دلسی برای سفر ارزان قیمت به خارج از کشور!

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

در این مطلب قصد داریم خیلی خلاصه یاد بگیریم که چطور با کمترین هزینه یه سفر خوب به خارج از کشور رو تجربه کنیم، برای همین باید به چند مورد مهم و اساسی توجه داشته باشیم از جمله انتخاب کشور، وسیله نقلیه، وسایل مورد احتیاج در طول سفر، آب و هوا و در نهایت شناخت مراکز تفریحی؛که در ذیل به توضیح این موضوعات خواهیم پرداخت پس با دلسی باشید و تا سرانجام مارو همراهی بفرمایید.

1. انتخاب کشور

کشور یا شهری را انتخاب کنیم که با بودجه و هزینه هامون تناسب داشته باشه در واقع، کشورهای گردشگری که از نظر فاصله جغرافیایی در نزدیکی کشور مبدامان قرار داشته باشند انتخاب بهتری هستند چرا که از نظر بعد مسافتی، ارزان تر تمام می شوند .همچنین به این نکته توجه کنیم که کشور مورد نظر ما، احتیاجی به دریافت ویزا هم نداشته باشد چرا که دریافت ویزا ،هزینه ایجاد می نماید. مورد دیگر اینکه از نظر گردشگری، کشور پرهزینه ای نباشد به این معنا که استفاده از جاذبه های گردشگری و خورد و خوراک در آن کشور به نسبت سایر کشورها در بسیار پایین باشد که این رابطه مستقیم با ارزش دلار در مقایسه با پول آن کشور دارد؛کشور هایی که چنین ویژگی دارند ،ارزش پول آنها از دلار کمتر است.

2. وسیله نقلیه

قطعا در بین وسایل حمل و نقل، اتوبوس و قطار بهترین گزینه هستند، چرا که این وسایل در عین مقرون به صرفه بودن، لذت دیدن جهت سفر را نیز به شما می دهند؛ ضمن اینکه ایمنی این وسایل به نسبت هواپیما در شرایط بهتری قراردارد.انتخاب وسیله شخصی برای سفر پیشنهاد نمی گردد چرا که در عین خسته نماینده شدن طول سفر و استهلاک خودرو، به هنگام خروج از کشور ،مجبور به پرداخت عوارض خواهید شد .

3. وسایل مورد احتیاج

قطعا انتخاب چمدان مناسب، امر مهمی است چرا که ملزومات سفرمان باید در عین حال که کامل هستند کم جا و سبک هم باشند. بهتر است وزن چمدان را سبک انتخاب کنیم تا حمل و نقل آن برایمان راحت صورت پذیرد.بیشتر چمدان های دلسی در عین سبک بودن بسیار کاربردی و با فضای عالی برای قراردادن وسایل بیشتری به هنگام سفر ،طراحی شده اند که با قسمت بندی فضای داخلی و خارجی چمدان، این امکان را داریم که با تفکیک وسایلمان در طول سفر ،دسترسی راحت تری به آنها داشته باشیم و دیگر احتیاج به خرید چمدان اضافه در طول سفر را نخواهیم داشت.

حتی می توانید ازکوله پشتی مسافرتی نیز برای سفرتان بهره ببرید که هم کم جا تر و هم سبک تر هستند قیمت کوله پشتی مسافرتی بسته به طراحی و جنس و کارایی آن متفاوت هستند که برند دلسی نمونه های متنوعی از آن را داشته و پیشنهاد می نماید.

4. آب و هوا

مسلما کشورها در فصول مختلف آب و هواهای مختلفی را تجربه می نمایند؛ چنانچه بخواهیم با کمترین هزینه سفری داشته باشیم باید روی گزینه انتخاب بهترین آب و هوا قلم بگیریم چرا که مسافرت در بهترین فصول، قیمت های گزافی هم در پی خواهد داشت. چنانچه بتوانید با این مورد کنار بیایید که آب و هوا اولویت شما نباشد؛ در خارج از فصل گردشگری و گردشگر ، سفر کنید چرا که با توجه به حجم کم مسافر، هزینه هایتان بمراتب کمتر خواهند شد؛ درعین حال، خلوت بودن مراکزگردشگری، امتیاز دیگریست که از آن بهره مند خواهید شد.

به طور مثال در کشور هایی که ساحلی هستند و آب و هوای معتدل دارند، اگر در فصل سرما سفری داشته باشیم بسیاری از هزینه ها مانند: هتل، ترنسفر، بازدید از مراکز گردشگری و یا هر موردی دیگری، در پایین ترین حد ممکن خواهند بود.

5. مراکز تفریحی

قبل از آغاز سفر می توانیم با یک تحقیق و سرچ کوچک با شناسایی این محل ها هم در زمان و هم در هزینه هایمان صرفه جویی کنیم.بهتر است مراکزی را انتخاب کنیم که هزینه ورودی کمتری داشته باشند یا اینکه کلا رایگان باشند.

شما می توانید برای دیدن قیمت چمدان اینجا کلیک کنید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 1132

به "پیشنهاد ایران دلسی برای سفر ارزان قیمت به خارج از کشور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ایران دلسی برای سفر ارزان قیمت به خارج از کشور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید