پکن: شهروندان چینی در ربوده شدن هواپیمای مالزی نقش نداشتند

به گزارش تور هند ارزان، خبرنگاران: دولت چین هرگونه فرضیه مبنی بر ربوده شدن هواپیمای خطوط هوایی مالزی یا انجام عملیات تروریستی در آن توسط یکی از شهروندانش را رد کرد.

پکن: شهروندان چینی در ربوده شدن هواپیمای مالزی نقش نداشتند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

خبرگزاری رسمی چین گفت به اعتقاد دولت این کشور هیچ یک از شهروندان چینی که در هواپیمای خطوط هوایی مالزی حضور داشته و در حال حاضر مفقود شده است در ربوده شدن یا اقدام تروریستی دست نداشته اند.

خبرگزاری رسمی شینهوا به نقل از هوانگ هویکانگ، سفیر چین در مالزی گفت آنالیز سوابق مسافران چینی حاضر در این هواپیما هیچ مدرکی دال بر این فرضیات را اثبات نکرد.

دولت چین همچنین امروز(سه شنبه) گفت عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما را در داخل مرزهای خود شروع نموده است.

درپی ربوده شدن هواپیمای خطوط هوایی مالزی کشورهای زیادی در عملیات جستجو برای یافتن آن شرکت نموده اند. استرالیا یکی از این کشورهای است که مسئولیت جستجو در اقیانوس هند را برعهده گرفته است.

تونی ابوت نخست وزیر استرالیا در گفتگوی تلفنی با نجیب رزاق نخست وزیر مالزی بر همکاری این کشور برای یافتن این هواپیمای مسافربری تاکید نموده است.

تیم عملیات امداد و نجات برای یافتن این هواپیمای مسافربری شامل 40 فروند کشتی 22 فروند هواپیمای نظامی و امدادی از ویتنام، چین، آمریکا، مالزی و فیلیپین است. اندونزی و استرالیا و هند نیز کشتی های خود را برای یاری به این عملیات اعزام نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 400

به "پکن: شهروندان چینی در ربوده شدن هواپیمای مالزی نقش نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن: شهروندان چینی در ربوده شدن هواپیمای مالزی نقش نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید