پلیس اتاوا برای هر احتمالی آماده می گردد

به گزارش تور هند ارزان، پیتر اسلولی، رئیس سرویس پلیس اتاوا، پیش بینی می نماید که کامیونداران می توانند از روز پنجشنبه به آنجا برسند و اعتراض تا آخر هفته ادامه یابد.

پلیس اتاوا برای هر احتمالی آماده می گردد

در نتیجه، هنوز تصمیمات زیادی باید گرفته گردد یا تغییراتی در آن اعمال گردد، نه اینکه برای هر اتفاقی در لحظه تصمیم گیری گردد.

رئیس پلیس با آگاهی از اینکه برای چند روز نگاه ها در کانادا به اتاوا خواهد بود و کار مجریان قانون مورد آنالیز قرار خواهد گرفت،

او با بیان مثالی از آتش سوزی ناشی از انفجار در جاده مریوال در اوایل ماه جاری، گفت: در گذشته، ما مجبور بودیم با رویدادهایی که چندین روز طول می کشید، برخورد کنیم و به خوبی کار کردیم.

تریش فرگوسن، بازرس پلیس محلی، گفت که یک پست فرماندهی ایجاد خواهد شد تا به سرویس پلیس اتاوا اجازه دهد تا با سایر خدمات پلیس و سازمان های اجتماعی در یک محیط امن ارتباط برقرار کند.

او هنوز تعداد دقیق شرکت نمایندگان مورد انتظار آخر هفته را نمی داند.

از سوی دیگر، وی گفت که سازمان ها هنوز درخواستی را برای مجوز برگزاری تظاهرات پر نکرده اند. راولسون کینگ، عضو شورای شهر، از کامیونداران می خواهد که سریع عمل نمایند و این کار را انجام دهند و قانون را زیر پا نگذارند.

یکی از سازمان دهندگان کاروان، جان لیفاچی، مستقر در سادبری، تأیید کرد که این گروه برای مجوز درخواست نخواهد کرد. او گفت: فکر نمی کنم برای تظاهرات در مرکز کشورمان پولی بپردازیم یا درخواست مجوز کنیم.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2122

به "پلیس اتاوا برای هر احتمالی آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس اتاوا برای هر احتمالی آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید