تور ارزان فیلیپین: ورود گردشگران به فیلیپین از چند روز آینده

به گزارش تور هند ارزان، مرزهای فیلیپین از چند روز آینده به روی گردشگران واکسینه شده باز می گردد.

تور ارزان فیلیپین: ورود گردشگران به فیلیپین از چند روز آینده

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

ایسنا: خبرگزاری فرانسه، پس از گذشت 20 ماه از بسته بودن مرزهای فیلیپین به علت شیوع ویروس کرونا، دولت فیلیپین روز آدینه اظهار داشت مرزهای این کشور را از چند روز آینده به روی جهانگردان کاملا واکسینه شده اغلب کشورها باز می نماید.

کاهش شمار مبتلایان تازه ویروس کرونا و افزایش آمار واکسیناسیون در فیلیپین امکان بازگشایی مرزهای این کشور و از سرگیری فعالیت حوزه جهانگردی آن را از یکم دسامبر (10 آذر) فراهم نموده است.

بر اساس تصمیم تازه مقام ها، جهانگردان کاملا واکسینه شده از 157 کشور در صورتی که نتیجه آزمایش قبل از پرواز آن ها منفی باشد و در دو هفته قبل از اقدام به سفر نیز در کشورهای پرخطر از نظر ابتلا به کرونا حضور نداشته باشند می توانند بدون سپری کردن دوران قرنطینه به فیلیپین سفر نمایند.

چین، هند و تایوان از جمله کشورهایی به شمار می فرایند که در لیست کشورهای مورد تایید فیلپین قرار نگرفته اند. با این حال 10 منبع اصلی جذب جهانگرد فیلیپین، یعنی ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، کانادا، بریتانیا و آلمان در لیست کشورهایی که امکان سفر جهانگردان از آن ها به فیلیپین امکان پذیر است، وجود دارند.

جهانگردی از منابع اصلی عایدی فیلپین محسوب می گردد چراکه حدود 13 درصد از فراوری ناخالص داخلی این کشور در سال 2019 را در برگرفته بود. در سال 2019 آمار بازدید از این کشور بیش از هشت میلیون نفر گزارش شد این در حالی است که این آمار در سال گذشته به 1.48 میلیون نفر رسید.

حدود یک سوم جمعیت فیلیپین به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

فیلیپین از زمان شروع همه گیری کرونا بیش از 2.8 میلیون مورد ابتلا به کرونا و حدود 48,000 مورد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس را گزارش نموده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور ارزان فیلیپین: ورود گردشگران به فیلیپین از چند روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: ورود گردشگران به فیلیپین از چند روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید