پاس بازنده بازی مقابل شاهین بوشهر شد

به گزارش تور هند ارزان، تیم فوتبال پاس که قرار بود امروز (سه شنبه) در بندرعامری بوشهر به مصاف تیم شاهین برود، از سفر به این شهر و شرکت در مسابقه بازماند.

پاس بازنده بازی مقابل شاهین بوشهر شد

به گزارش خبرنگاران از همدان، تیم پاس همدان که قرار بود امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بندرعامری بوشهر به مصاف تیم شاهین برود، از سفر به این شهر و شرکت در مسابقه بازماند.

پاسی ها شب گذشته با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند به امید اینکه مسوولان ورزش استان همدان بلیت پرواز برای اعزام به بوشهر را تهیه کنند.

عدم تامین هزینه پرواز باعث شد تا اعضای این تیم شب گذشته را در یکی از هتل های تهران اقامت کنند تا بلکه امروز طبق وعده مسوولان مبنی بر چارتر شدن پرواز، راهی بوشهر شوند.

با این حال هزینه پرواز اختصاصی (چارتر) که گفته می شود 100 میلیون تومان بود، تامین نشد تا شاگردان سیامک فراهانی رهسپار همدان شوند.

مسوولان ورزش استان همدان تا به امروز واکنشی نسبت به این خبر نداشته اند و همین امر موجب انتشار مطالبی در خصوص این رویداد در فضای مجازی شده است.

رضا کاشفی کاپیتان تیم فوتبال پاس در واکنش به عدم اعزام تیم به بوشهر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت: با وعده اعزام تیم با پرواز بازیکنان را رهسپار تهران کردند و در نهایت خبری از عزیمت تیم نبود.

او در ادامه این مطلب نوشته که اگر قرار بر عدم اعزام تیم بود چرا به تهران فرستادند و همین دروغ پردازی ها باعث شده تا قهرمانان ملی با حداقل قرارداد هم حاضر به عزیمت به استان های دیگر بشوند.

براساس قوانین سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نتیجه این بازی به دلیل عدم حضور تیم پاس سه بر صفر به سود شاهین بندرعامری اعلام خواهد شد.

پاس در صورت تکرار غیبت در ادامه مسابقات، از جدول رقابت ها کنار خواهد گذشته می شود و به لیگ استانی سقوط می کند.

کننده همدان با 2 امتیاز در قعرجدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 2040

به "پاس بازنده بازی مقابل شاهین بوشهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاس بازنده بازی مقابل شاهین بوشهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید