واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پیشنهاد اروپایی بیرانوند

به گزارش تور هند ارزان، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با کالدرون درباره شرایط پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پیشنهاد اروپایی بیرانوند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد در خصوص جلسه صبح امروز با گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس پس از شکست برابر نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: صحبت های خوبی با سرمربی تیم انجام دادیم و همه دست به دست هم خواهیم داد تا در مسابقات پیش رو به ویژه دیدار حساس با صنعت نفت آبادان در جام حذفی پیروز ظاهر شویم.

وی در رابطه با انتخاب جایگزین جونیور براندائو مهاجم برزیلی اضافه نمود: در این زمینه سه مهاجم تراز اول جهان را به کالدرون معرفی کردیم و قرار است این مربی در این زمینه نظر خود را به ما اعلام کند. البته نظر من این است که مشکل تیم در بخش گلزنی به زودی رفع خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: از طرفی علی علیپور سابقه آقای گلی لیگ را دارد و با توجه به موقعیت های خطرناکی که در هر بازی به روی دروازه حریفان خلق می کنیم، خوشبین هستم که به زودی این مشکل رفع گردد.

انصاری فرد در خصوص بحث حضور علیرضا بیرانوند در تیم گیمارش پرتغال اعلام نمود: در ابتدای فصل پیشنهادهای زیادی برای علیرضا بیرانوند آمده بود اما الان از این تیم پرتغالی هیچ پیشنهادی به دست ما نرسیده و نمی دانم این اخبار چگونه مطرح می گردد.

وی در خصوص تاخیر بشار رسن در بازگشت به تهران از اردوی تیم ملی عراق هم گفت: این بازیکن قول داده که به زودی به تهران بیاید چرا که مشکل پاسپورت داشته و همین موضوع موجب شده تا این تاخیر در حضور او به تهران به وجود بیاید.

وی درباره زمان بازگشت بشار رسن یادآور شد: او مشکل پاسپورت داشت که قول داده است فردا یکشنبه به تهران بیاید. به هر حال بازیکن تیم ملی عراق است و در بازی های رسمی باید به اردوهای این تیم برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 580

به "واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پیشنهاد اروپایی بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پیشنهاد اروپایی بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید