هند صدور ویزای الکترونیکی برای چینی ها را متوقف کرد

به گزارش تور هند ارزان، دولت دهلی نو در کوشش برای مقابله با گسترش ویروس کرونا تا به امروز 654 نفر از اتباع خود را از چین خارج نموده است.

هند صدور ویزای الکترونیکی برای چینی ها را متوقف کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، دولت دهلی نو به منظور ممانعت از سفر کنترل نشده اتباع چینی یا مسافرانی که در چین حضور داشته اند صدور ویزای الکترونیکی را برای آنها متوقف کرد.

سفیر هند در چین گفت: ویزاهای الکترونیکی که پیش از این صادر شده اند نیز دیگر معتبر نیستند و هر کس قصد سفر به هند را دارد باید به سفارت مراجعه نموده و دلایل قابل قبولی برای سفر خود ارائه کند.

دهلی نو امروز 654 نفر از اتباع خود را که در شهر ووهان چین حضور داشتند با دو پرواز به هند بازگرداند.

دولت هند در کوشش است به وسیله کنترل ورود و خروج مسافرانی که از چین به هند می آیند مانع شیوع بیماری کرونا در خاک خود گردد.

لازم به ذکر است هند علی رغم داشتن مرز مشترک با چین روابط خوبی با پکن ندارد و حمایت های چین و پاکستان از یکدیگر باعث صف آرایی سیاسی هند و آمریکا با این دو کشور شده است.

گسترش ویروس کرونا زنگ خطر را در هند نیز به صدا در آورده است زیرا ده ها هزار شهروند این کشور در خاک چین مشغول تحصیل، تجارت و... هستند.

گزارش هایی از تائید بیماری بعضی هندی ها و مبتلا شدن آنها به کرونا وجود دارد که باعث شده تدابیر امنیتی در این خصوص افزایش یابد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: indiaro.ir شناسه مطلب: 726

به "هند صدور ویزای الکترونیکی برای چینی ها را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند صدور ویزای الکترونیکی برای چینی ها را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید